کد خبر: ۷۲۰۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

کلاهبرداران اینترنتی در لرستان شناسایی و دستگیر شدند

رئیس پلیس فتای استان لرستان از شناسایی و دستگیری افرادی که کارت عابر بانک خانم مسن را سرقت کرده خبر داد.
کلاهبرداران اینترنتی در لرستان شناسایی و دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ آرش ابراهیمی، رئیس پلیس فتای استان لرستان گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا مدعی برداشت مبلغ 940 میلیون ریال از حسابش شده بود که رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ابراهیمی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد یا افرادی با دسترسی به اصل کارت بانکی شاکی از حساب وی اقدام به خرید طلا در شهر های مختلفی از جمله خرم آباد و اندیمشک کرده بودند.

او گفت: با پیگیری کارشناسان پلیس فتا مظنون اصلی پرونده که یک جوان بود در زمان خرید با کارت قربانی در یک مغازه طلا فرروشی شناسایی شد که با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر به پلیس فتا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتای استان لرستان افزود: زمانی متهم در برابر ادله مشکوفه قرار گرفت ضمن قبول به بزه انتسابی اش، پسر برادر شاکی را بعنوان همدست خود معرفی کرد که همدست وی با ورود به منزل شاکی به عنوان مهمان کارت بانکی وی را سرقت و در اختیار متهم قرار داده بود.

ابراهیمی بیان داشت: یکی از اشتباهات رایج دربین شهروندان بخصوص افراد مسن نگهداری رمز کارت به همراه اصل کارت بانکی است که متاسفانه باعث شده تا آسیب های زیادی در این زمینه به شهروندان وارد شود لذا هیچ وقت شهروندان رمزکارت بانکی را به همراه اصل آن نگهداری ننمایند و حتی الامکان نسبت به تغییر رمزکارت بصورت دوره ای اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین