کد خبر: ۷۲۰۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

المپیک توکیو؛ حریفان کاراته‌کاهای ایران مشخص شدند

حریفان کاراته‌کاهای ایران در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ مشخص شدند. مبارزت نمایندگان ایران از فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود.
المپیک توکیو؛ حریفان کاراته‌کاهای ایران مشخص شدند
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کاراته بازی‌های المپیک توکیو، امروز (چهارشنبه) برگزار شد و حریفان سارا بهمنیار، حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده مشخص شدند. شهرام هروی و سمانه خوش‌قدم، هدایت کاراته‌کاهای ایران را در دو بخش مردان و زنان برعهده دارند.

در هر وزن، ۱۰ کاراته‌کا حضور دارند و در دو وزن روی تاتامی می‌روند و در نهایت از هر گروه، دو نفر برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.

طبق برنامه، ظهر فردا پنجشنبه و از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران؛ بهمنیار رقابت خود را در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم زنان آغاز خواهد کرد. سراب اوزچلیک از ترکیه، ون تزویان از چین تایپه و ایوت گورانوا از بلغارستان حریفان نماینده ایران هستند. کاراته‌کای اهل روسیه و شاگرد «حسین روحانی» به دلیل مثبت شدن تست کرونا از حضور در مسابقات بازماند تا این وزن با ۹ نفر برگزار شود.

با توجه به چهار نفره بودن گروهی که بهمنیار حضور دارد، شانس او برای صعود برای مرحله نهایی و کسب مدال بسیار بالا است.

در وزن ۶۱ کیلوگرم بانوان، حمید عباسعلی که امید زیادی به موفقیت وی می‌رود در گروه دوم با گونگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لمیا ماطوب از الجزایر و النا کوئرچی از سوییس رقابت خواهد کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، سجاد گنج‌زاده یکی از امیدهای کسب مدال کاروان ایران با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه شد. گنج‌زاده با قرعه نسبتا دشواری مواجه شد. وی پیش از این برابر نمایندگان آمریکا و عربستان شکست خورده است.

مبارزات عباسعلی و گنج زاده روز شنبه هفته آینده و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین