کد خبر: ۷۲۰۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

دستگیری عامل آتش سوزی های عمدی اماکن دولتی در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان عامل آتش سوزی های درب اماکن دولتی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری عامل آتش سوزی های عمدی اماکن دولتی در بندرعباس
آفتاب‌‌نیوز :

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره آتش سوزی عمدی درب ورودی اماکن دولتی و یگان نظامی در بندرعباس و انتشار کلیپ‌های آن در رسانه‌های معاند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با بررسی های اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه پلیسی، با تلاش شبانه روزی شب گذشته عامل اصلی تخریب و آتش سوزی درب های ورودی اماکن دولتی و شعار نویسی علیه مسئولان کشور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متهم در یک عملیات ضربتی پلیسی در یکی از محلات بندرعباس دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده ضمن اعتراف به آتش زدن درب ورودی چند اماکن دولتی، یک پایگاه مقاومت بسیج و همچنین به آتش کشیدن چند بنر و شعار نویسی علیه نظام و ارتباط گیری با گروهک‌های منافقین در خارج کشور که با هدایت آنان اقدام می‌نموده معترف گردیده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: تحقیقات لازم برروی متهم دستگیر شده جهت تکمیل اطلاعات و شناسایی و دستگیری دیگر همدستان و عوامل احتمالی این پرونده ادامه دارد که متعاقبا به سمع و نظر عموم خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین