کد خبر: ۷۲۰۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

سارقان مسلح جاده سلامت جوانرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی جوانرود، از دستگیری سه سارق مسلح که چندی پیش اقدام به سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه چند تن از شهروندان در جاده سلامت این شهر کرده بودند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هوشنگ مبارکی اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود در روز هفتم مردادماه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سارقان مسلح جاده سلامت جوانرود دستگیر شدند

وی ادامه داد: در این سرقت سه سارق که مسلح به یک قبضه سلاح کلت بودند اقدام به سرقت چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و مقداری وجه نقد از سه شهروند جوانرودی که در حال پیاده‌روی بودند، کرده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی جوانرود تصریح کرد: به دنبال این حادثه تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی جوانرود تحقیقات همه جانبه خود را آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی هر سه سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها علی‌رغم انکارهای اولیه در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود اعتراف کردند.

مبارکی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه سارقان، یک قبضه کلت به همراه ۹ عدد فشنگ کشف شد.

وی در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت اجتماعی به چنین مجرمانی اجازه عرض اندام و ناامن کردن فضای شهر و جامعه را نمی‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین