کد خبر: ۷۲۰۸۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

محمدعلی گرایی پس از شکست در المپیک: تقدیر ما دست خداست

محمدعلی گرایی بعد از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در صفحه اینستاگرامش از مصدومیتی که در مدت اخیر صحبتی از آن نکرده بود، نوشت.
محمدعلی گرایی پس از شکست در المپیک: تقدیر ما دست خداست
آفتاب‌‌نیوز :

 محمدعلی گرایی نفر سوم سال 2019 کشتی فرنگی جهان امید اصلی مدال تیم ملی فرنگی در بازی‌های المپیک 2020 توکیو محسوب می‌شد، اما با وجود کشتی‌های زیبایی که مقابل حریفان گرفت و همه را به وجد آورد، در نهایت از رسیدن به مدال المپیک بازماند.

کاپیتان تیم ملی فرنگی در مورد شکستش در توکیو در پیج شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: «من شکستم را قبول دارم و میدونم باخت جزئی از زندگی است. اگر نبازی رشد نمی‌کنی، زندگی همینه. من واقعاً آماده بودم، کم زحمت نکشیده بودم و دوست نداشتم ببازم. همه تلاشمو کردم، شاید بیشتر از اون چیزی که در توانم بود، گذاشتم اما چند تا آسیب‌دیدگی داشتم و در کشتی چند جا گیر افتادم که باعث باختم شد. این جزئی از ورزش نامرد دوست‌داشتنی هست. تقدیر ما دست خداست».

این در حالی است که پیش از این محمدعلی گرایی هیچ صحبتی در مورد مصدومیتش نداشته، اما مربی او نیز در گفت‌وگو با تسنیم از آسیب‌دیدگی دنده‌اش خبر داد که گرایی پیش از المپیک دوست نداشت مصدومیتش را رسانه‌ای کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
قصور و کاهلی خود و مربیان را گردن تقدیر نیندازید
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
تقدیر هیچکس دست کسی نیست جز خود اون آدم
اگر تقدیر دست خدا بود پس این همه تبعیض چه جوابی خواهد داشت؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین