کد خبر: ۷۲۰۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

بیانی: استقلال به هوادارانش یک جام بدهکار است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این چند روز باقیمانده تا بازی با فولاد خوزستان باید تمرکز خود را حفظ کند تا با آمادگی کامل در این جدال حساس به میدان رود. هواداران استقلال سال سختی را پشت سر گذاشته‌اند و منتظر قهرمانی تیم محبوبشان هستند.
بیانی: استقلال به هوادارانش یک جام بدهکار است
آفتاب‌‌نیوز :

«شاهین بیانی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: استقلال برای رسیدن به فینال راه سختی را پشت سر گذاشت، آنها توانستند در یک بازی نزدیک و فشرده به پیروزی رسیده و در یک قدمی جام قرار بگیرند.

وی افزود: استقلال نباید این فرصت بزرگ را برای گرفتن جام از دست بدهد، فصل گذشته آبی‌پوشان چنین شرایطی را داشتند اما به تراکتور باختند و از قهرمانی محروم شدند ولی این بار شرایط فرق می‌کند و آنها باید جام را به هواداران خود هدیه کنند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به دیدار مقابل گل گهر خاطرنشان کرد: در نیمه دوم استقلال با تغییراتی که در روند تاکتیکی خود به وجود آورد عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت که حاصل آن دو پنالتی به سود این تیم بود.

‌بیانی تصریح کرد: وریا غفوری با اعتماد به نفس دو بار گلزنی کرد تا نشان دهد یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های فوتبال ایران است. در بازی‌های حساس به ثمر رساندن دو پنالتی کار هر بازیکنی نیست و با تجربه‌های تیم می‌توانند چنین کاری را انجام دهند.

وی تاکید کرد: اگرچه استقلال در فینال دو بازیکن خود را در اختیار ندارد اما بازیکنان دیگر این توانایی را دارند که جای خالی سید حسین حسینی و محمد دانشگر را پر کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در این چند روز باقیمانده تا بازی با فولاد خوزستان باید تمرکز خود را حفظ کند تا با آمادگی کامل روحی و روانی در این جدال حساس به میدان رود. هواداران استقلال سال سختی را پشت سر گذاشته‌اند و منتظر قهرمانی تیم محبوبشان هستند و بازیکنان این مهم را به آنها بدهکار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین