کد خبر: ۷۲۱۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

آقای رئیس جمهور! اجازه ندهید بعضی رسانه‌ها قیم شما شوند

در شرایطی که رئیس جمهور اعلام می‌کند بدنبال حذف تحریم و ادامه مذاکرات هستیم این‌ها قلم می‌زنند کشور به برجام و مذاکره احتیاجی ندارد. از این دست مصادیق در ایامی که هنوز کار دولت شروع نشده فراوان است و خدا می‌داند اگر جلو آن گرفته نشود تا کجا خواهد رفت.
آقای رئیس جمهور! اجازه ندهید بعضی رسانه‌ها قیم شما شوند
آفتاب‌‌نیوز :

در گام اول دولت سیزدهم، شاهد بداخلاقی و ناشیگری برخی رسانه‌های حامی آن هستیم. از آنان که برای رفتن آقای روحانی آنقدر ذوق زده شده‌اند که خشم و کینه سال‌های دراز را پنهان نمی‌کنند و با درج تیتر درشت «روحانی رفت» و تداعی روز‌های اول انقلاب با شعار «شاه رفت» با همان سیاهی و سبک و سیاق و یا عامل بدبختی مردم ایران رفت، ملت نفس راحتی کشید و امثال این قلم‌زنی‌های ناشیانه و خام به همه نظام و اصل انقلاب توهین می‌کنند فقط برای عقده‌گشایی از آنچه سال ۹۲ بر آنان رفت.

از زاویه دیگر قلم‌زنی برخی حامیان رسانه‌ای رئیس‌جمهور در رابطه با سیاست خارجی و تهدید حمله نظامی به کشتی‌های آمریکایی نیز به همان اندازه و شاید بیشتر به دولت آسیب می‌زند این‌ها از موضع قیمومیت و بجای آقای رئیسی می‌نویسند و در شرایطی که وی صراحتاً اعلام می‌کند بدنبال حذف تحریم و ادامه مذاکرات هستیم این‌ها قلم می‌زنند کشور به برجام و مذاکره احتیاجی ندارد. از این دست مصادیق در ایامی که هنوز کار دولت شروع نشده فراوان است و خدا می‌داند اگر جلو آن گرفته نشود تا کجا خواهد رفت.

همان سال اول دولت آقای روحانی رسانه‌های مستقل و دلسوز از ایشان خواستند تیم رسانه‌ای خود را با دقت و وسواس بیشتری سازماندهی کند، ولی متأسفانه این مهم به خوبی انجام نشد و اینک نیز که بداخلاقی رسانه‌های به‌اصطلاح حامی رئیس‌جمهور جدید شروع شده و قطعاً منجر به تقویت و کارآمدی نخواهد شد باز به ایشان در ارتباط با تشکیل یک تیم رسانه‌ای حرفه‌ای و با انصاف و جذب‌کننده رسانه‌های کشور تذکر صادقانه می‌دهیم که در شلوغی مسائل آینده از یاد نرود، چون عدم توجه به آن خسارت محض خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین