کد خبر: ۷۲۱۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

زنگ هشدار در تراکتور!

انتصابات اخیر مدیران تراکتور، زنگ خطر از دست رفتن یک فصل دیگر برای این تیم را به صدا درآورده است.
زنگ هشدار در تراکتور!
آفتاب‌‌نیوز :

فصل ۹۲-۹۱ لیگ دسته اول فوتبال ایران یکی از پرحاشیه‌ترین فصول این رقابت‌ها به حساب می‌آید. فصلی که در نهایت تبانی شهرداری تبریز به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر محرز شد و این تیم با یک درجه تخفیف محکوم به ماندن در لیگ یک شد. در پرونده تبانی فصل ۹۲-۹۱ اسامی شناخته‌شده‌ای از فراز کمالوند و صادق ورمرزیار گرفته تا شیث رضایی و مهدی واعظی وجود دارد که هر کدام با محرومیت‌های مختلفی مواجه شدند. (رای کمیته انضباطی درباره پرونده تبانی را اینجا بخوانید.)

افراد مجرم در آن پرونده محرومیت خود را گذراندند و احتمالا دیگر به سمت تبانی نرفتند، با این حال اکنون دو نفر از آن‌ها دوباره در تبریز به یکدیگر رسیدند. فراز کمالوند که با دو سال محرومیت و فرهاد صداقت که با یک سال محرومیت مواجه شدند، در حال حاضر به عنوان سرمربی و مدیر تراکتور در این تیم فعالیت می‌کنند. البته فرهاد صداقت به تازگی در تراکتور سمت گرفته و دیروز (شنبه) با حکم جمشید نظمی، مدیرعامل این باشگاه به عنوان مدیر تیم فوتبال تراکتور انتخاب و جانشین حسن آذرنیا شد.

این انتخاب با نظر فراز کمالوند، سرمربی تراکتور انجام شده چرا که جمشید نظمی،‌ مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه‌ای که پنجشنبه هفته گذشته داشت در خصوص ادامه همکاری با حسن آذرنیا اظهار کرده بود: "آذرنیا فعلا در تیم ما حضور دارد اما به این دلیل که سرمربی و سرپرست باید با هم کار کنند، باید صحبتی هم با کمالوند داشته باشیم. با این وجود مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و آذرنیا اکنون در تیم ما کار می‌کند."

البته باید تاکید کنیم که نباید قصاص قبل از گناه کرد و این دو نفر در آن زمان محرومیت‌شان را پشت سر گذاشتند اما باید به این نکته اشاره کرد که تراکتور در این سال‌ها همیشه درگیر مشکلات و حاشیه‌هایی شده که مانع رسیدن آن‌ها به اهدافشان شده و به همین دلیل باید به پرشورها حق داد که با این انتخاب‌ها نگران تیم‌شان باشند که یک فصل دیگر هم با حواشی جدید از دست ندهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین