کد خبر: ۷۲۱۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

سارق کابل‌های برق خرم‌آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای کابل برق و پست‌های مخابراتی و کشف ۴۰ فقره سرقت در خرم‌آباد خبر داد.
سارق کابل‌های برق خرم‌آباد دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار یحیی الهی امروز ۱۷ مردادماه، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و پست‌های مخابراتی در سطح شهر خرم‌آباد که بعضاً منجر به قطع خطوط برق و تلفن و موجب مشکلاتی برای شهروندان می‌شد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس از یک هفته تلاش شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه‌دار، یک سارق حرفه‌ای کابل برق را در حوالی شهر خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته و بازسازی صحنه‌های سرقت به ۴۰ فقره سرقت کابل برق و پست‌های مخابراتی اعتراف کرد و مقادیر قابل توجهی کابل برق و پست‌های مخابراتی از وی کشف شد.

سردار الهی ضمن هشدار به سارقان و متخلفان که پلیس در برخورد با آنان هیچ‌گونه اغماضی نخواهد کرد، اضافه کرد: طرح‌های پیشگیری و مبارزه با سرقت در سطح استان با شدت و قوت ادامه دارد و عزم پلیس و دستگاه قضا در برخورد با مجرمان و سارقان بسیار سخت و قاطع خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین