کد خبر: ۷۲۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

افشای آزادی داعشی‌ها از سوی ائتلاف آمریکا برای جنگ با سوریه و عراق

منابع مطلع از هماهنگی ائتلاف بین‌المللی و زندانیان داعشی دربند کردهای سوریه برای جنگیدن علیه ارتش سوریه و عراق پرده برداشتند.
افشای آزادی داعشی‌ها از سوی ائتلاف آمریکا برای جنگ با سوریه و عراق
آفتاب‌‌نیوز :

المیادین به نقل از منابع موثق فاش کرد که یک هیات نظامی انگلیسی وابسته به ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در سوریه با نمایندگانی از زندانیان داعشی دربند کردهای سوریه در زندان مرکزی حسکه دیدار کردند.

طبق گفته این منابع، هدف از این دیدار انتقال شماری از عناصر داعش به جبهه جنگ علیه ارتش سوریه و عراق بوده است.

منابع مذکور همچنین فاش کردند: این دیدار در زندان مرکزی حسکه در محله "غویران" در شهر حسکه همزمان با استقرار خودروهای نظامی ائتلاف و پرواز گسترده بالگردهای آن در منطقه انجام شد.

این منابع ادامه دادند: تعدادی از زندانیان داعش دربند نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد)، در دو دسته منتقل شدند. اولین انتقال با بالگرد و انتقال دوم نیز به صورت زمینی انجام شد. این اولین عملیات انتقال نیست و هدف آن این است که عناصر داعش را به نبرد علیه ارتش سوریه و عراق بکشانند تا بهانه‌ای برای ادامه حضور نظامی آمریکا در منطقه ایجاد کنند.

منابع فاش کردند که عملیات انتقال شامل "منصور حمود العرمط"، رهبر گروه‌های جاسوسی داعش معروف به "ابو سجاد"، "مروان زیاد دیاب"، ناظر تانک‌های داعش و "مهندس محسن عبار الجاسم" و "غیاث عمر بن عبدالعزیز"، متخصص در برچیدن مواد منفجره می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین