کد خبر: ۷۲۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۴

بازگشت میلیتو و دوس سانتوس به ترکیب بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بارسلونا در بازی حساس این هفته رقابت‌های لیگ اسپانیا در مقابل ویارئال، کارلس پویول و لیونل مسی دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت. قرار است به جای این دو نفر گابریل میلیتو و جیوانی دوس سانتوس بازی کنند.

پویول در بازی مقابل اتلتیکو مادرید پنجمین کارت زرد فصل خود را گرفت و این بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. لیونل مسی هم به دلیل مصدومیت در بازی مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا، بیش از یک ماه غایب خواهد بود.

گابی میلیتو که از بند مصدومیت رهایی یافته، در کنار لیلیان تورام در مرکز خط دفاعی بارسلونا قرار خواهند گرفت. او یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در طول این فصل بوده است. اریک آبیدال فرانسوی هم در دفاع چپ بازی خواهد کرد. 

او در بازی مقابل سلتیک استراحت کرد و سیلوینیو به جای او به میدان رفت. در غیاب پویول، بازوبند کاپیتانی به بازوی ژاوی هرناندز بسته خواهد شد.

غیبت شش هفته‌ای مسی فرصت خوبی است تا جیوانی دوس سانتوس مکزیکی جای خود را در ترکیب بارسلونا بازیابد. او در بازی مقابل سلتیک در لیست هجده نفره تیم قرار نگرفت و حالا می‌تواند جایگاهش را به دست بیاورد. 

او در طول این فصل فرصت‌هایی را برای حضور در ترکیب اصلی به دست آورده اما نتوانسته از آن‌ها به خوبی بهره ببرد. این بازیکن 18 ساله را یکی از ستارگان نوظهور فوتبال دنیا می‌دانند و همین حالا باشگاه‌های بسیاری از منچستر یونایتد تا رئال مادرید به دنبال خرید او هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین