کد خبر: ۷۲۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

پیام مشاور عالی رهبر انقلاب به مخبر

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب محمد مخبر به سمت معاون اول دولت سیزدهم را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: مشکلات کشور طی ۴ سال آینده سامان یابد.
پیام مشاور عالی رهبر انقلاب به مخبر
آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، طی پیامی انتصاب معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد مخبر دزفولی

معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام‌علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون اول رئیس جمهور در دوران جدیدی از حیات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در این برهه حساس انقلاب و نظام که با روی کار آمدن دولتی مردمی و انقلابی و با رویکرد تحول گرایی در کشور همراه شده است، روحیه انقلابی توام با تعهد و سوابق ارزشمند تان در حوزه‌های مدیریتی و موفقیت‌های اثر گذار جنابعالی در مدیر یت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار تفکر علمی و راهبردی به مسائل کلان یقیناً موجبات رقم خوردن فصل جدیدی از هماهنگی و تعامل دستگاه اجرائی کشور خواهد شد.

امید است با تعامل مستمر با وزراء، استانداران و برنامه ریزی کلان اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی طی ۴ سال آینده بتوانید مشکلات کشور را به سامان برسانید و موجبات اعتلای هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان فراهم سازید.

دوام توفیقات جنابعالی در مسئولیت خطیر پیش رو را تحت عنایات ولی‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و راهبردهای ریاست محترم جمهور خواستارم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین