کد خبر: ۷۲۱۵۲۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

جانشین فرمانده سپاه: سپاه پاسداران تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی توطئه ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و در هیچکدام از آنها موفق نشدند.
جانشین فرمانده سپاه: سپاه پاسداران تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن ولایت سپاه اردبیل افزود: دشمنان و در راس آن آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هزاران توطئه و شیطنت علیه نظام اسلامی ایران کرده اند و همیشه و در همه حال خودشان شکست خورده اند.

وی با بیان اینکه حق و باطل همیشه در حال جنگ و مبارزه است، اظهار کرد: نظام اسلامی ایران چون حق است در مقابل باطل همیشه پیروز خواهد شد چرا که غلبه و پیروزی حق بر باطل وعده الهی است.

وی ‌خدمت به مردم را عبادت دانست و بیان کرد: تمامی پاسداران به ویژه فرماندهان سپاه همیشه در کنار مردم و خدمتگزار ملت هستند و تلاش می کنند با همراهی و همدلی مردم مشکلات جامعه را حل کنند.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۴۰ هزار پاسدار در راه نظام و کشور اضافه کرد: لباس پاسداران لباس مقدسی است و باید قدر و منزلت شهدا، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران همیشه و در همه حال نگه داشته شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح با اقتدار آماده دفاع از ارزش ها و آرمانها و کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران است و شیطنت و توطئه بدخواهان کشور را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

سردار فدوی با بیان اینکه هر مجموعه و سازمان دارای ۲ وجه بیرونی و درونی است، گفت: وجه بیرونی در ظاهر نمایان و مشخص است و وجه درونی که روح آن مجموعه است، نمایان نیست و مربوط به اهدافی است که آن مجموعه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه پاسداری مثل آخوندی بازنشستگی ندارد، افزود: خدمات پاسدار مانند علمای دینی تمام شدنی نیست و در طول عمر همیشه جاری و ساری است.

او تغییر و جابجایی را یک امر طبیعی و معمولی در هر سازمان و مجموعه برشمرد و اظهار کرد: مهم آن است که به وظیفه خود عمل کرده و در راستای رضایت مردم و خدا قدم برداریم.

وی با اشاره به ولایتمداری و عشق مردم استان اردبیل به امام حسین(ع) و یاران باوفایش بیان کرد: عزداری ماه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای این استان زبانزد خاص و عام است به طوری که همه اردبیل را به عنوان پایتخت حسینیت می‌شناسند که این افتخار بزرگی برای عموم مردم این دیار است.

در این آیین با تقدیر از زحمات سردار جلیل بابازاده و سردار فرهنگ مستعد حصاری ، سردار غلامحسین محمدی اصل به عنوان فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و سرهنگ شکر عبدی به عنوان جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منصوب شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین