کد خبر: ۷۲۱۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

قاتل فراری پس از ۷ روز در کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از هفت روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد.
قاتل فراری پس از ۷ روز در کرمان دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "مهدی پورامینائی" عصر امروز ۱۹ مردادماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در محور هفت باغ کرمان و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تیمی متشکل از ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل ۲۳ ساله را، پس از گذشت ۷ روز شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

پورامینائی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه تیرانداری، شرارت و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان بوده و تحت تعقیب پلیس است، افزود: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به اینکه این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین