کد خبر: ۷۲۱۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کارشناس سازمان هواشناسی:

هفته آینده، هوا در بیشتر نقاط کشور خنک می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارندگی‌ها در شمال غرب کشور، گفت: از ابتدای هفته برای بیشتر مناطق کشور دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.
هفته آینده، هوا در بیشتر نقاط کشور خنک می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

«امین حسین نقشینه» درباره وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: برای امروز (۲۰ مرداد) به‌ویژه در ساعت های بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید برای استان‌های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات رشته کوه البرز در قزوین، البرز و تهران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: همین وضعیت در ارتفاعات زاگرس مرکزی و همچنین در برخی نقاط هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و فارس ‌پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه گفت: فردا و پس فردا در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی برخی نقاط از هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و فارس رگبار باران و وزش با شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: شنبه و یکشنبه در شمال آذربایجان شرقی و غربی، غرب گیلان و اردبیل افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گفته نقشینه از ابتدای هفته برای بیشتر مناطق کشور دمای هوا روند کاهش خواهی داشت.

وی گفت: در پنج روز آینده در شمال شرق، جنوب شرق و شرق به ویژه در زابل تندباد خواهیم داشت و در همین مدت شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: ارتفاعات تهران عصر امروز نیمه ابری با احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود اما شهر تهران آسمانی صاف را در پنج روز آینده خواهد داشت. دمای هوای تهران امروز و فردا ۳۹ درجه سانتیگراداست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین