کد خبر: ۷۲۱۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

کارمند سابق سنای آمریکا خواستار استعفای بایدن شد

کارمند سابق سنای آمریکا که پیشتر مدعی شده بود از سوی رئیس جمهور آمریکا مورد آزار جنسی قرار گرفته، خواستار استعفای جو بایدن شد.
کارمند سابق سنای آمریکا خواستار استعفای بایدن شد
آفتاب‌‌نیوز :

 تارا رید، کارمند سابق سنای آمریکا که پیش‌تر گفته بود از سوی رئیس‌جمهور آمریکا مورد آزار جنسی قرار گرفته است، امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز خواستار استعفای جو بایدن به علت اتهامات اخلاقی شد.

او که پیش‌تر گفته بود سال ۱۹۹۳ مورد آزار جنسی جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا واقع شده، امروز در واکنش به استعفای اندرو کومو، فرماندار نیویورک به دلیل اتهامات اخلاقی به خبرنگار شبکه فاکس اعلام کرد: با قربانیان این اتفاقات همدردی می‌کنم. باید برای قربانیان این رخداد‌ها عدالت برقرار شود.

تارا رید در ادامه خواستار تحقیقات گسترده درباره اتهامات اخلاقی جو بایدن شد و گفت: فسادی را که از سوءاستفاده‌کنندگان قدرتمند محافظت می‌کند، فاش کنیم.

این کارمند سابق سنای آمریکا استعفای اندرو کومو، شهردار نیویورک را یک نشانه دانسته و گفته است وقت آن رسیده افراد قدرتمندی که رفتار نادرست و غیر اخلاقی دارند بدانند صدای قربانیان شنیده می‌شود و هیچ‌کس حتی رئیس‌جمهور آمریکا دیگر بابت بی‌اخلاقی خود ستایش نخواهد شد.

او اعلام کرد: اندرو کومو استعفا داده و بایدن نیز باید استعفا دهد.

این زن اتهامات علیه بایدن را در جریان مبارزات انتخاباتی او در سال ۲۰۲۰ مطرح کرد و از سال ۲۰۱۹ تا کنون، ۹ زن علیه جو بایدن به خاطر آزار جنسی شکایت کرده اند.

گفتنی است روز گذشته، اندرو کومو در واکنش به پرونده سنگین اتهامات جنسی که متوجه او است، از سمت خود استعفا داده است. ممکن است این موج افشاگری گسترده‌تر شده و پرونده فساد اخلاقی مقامات دیگر را نیز دوباره به گردش بیندازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین