کد خبر: ۷۲۱۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

افشاگری درباره انفجار بندر دبی

شبکه المیادین لبنان روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که به سندی محرمانه درخصوص انفجار ماه گذشته در بندر «جبل علی» دبی دست یافته که نشان می‌دهد در این انفجار ۳ اسرائیلی کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
افشاگری درباره انفجار بندر دبی
آفتاب‌‌نیوز :

 شبکه المیادین لبنان روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که به سندی محرمانه درخصوص انفجار ماه گذشته در بندر «جبل علی» دبی دست یافته که نشان می‌دهد در این انفجار ۳ صهیونیست کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش المیادین، این سند که از طرف پلیس دبی صادر شده و به دست این شبکه رسیده نشان می دهد، یک بمب کارگذاشته شده در یک کانتینر در این بندر عامل انفجار بوده است.

بر اساس این گزارش، در لحظه انفجار یک تیم ۶ نفره اسرائیلی در محل حضور داشته‌اند که در پی این انفجار ۳ صهیونیست کشته و ۲ نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

المیادین با استناد به این سند محرمانه افزوده است: انفجار بسیار شدید بوده به طوری که صدای آن تا شعاع ۵۰ کیلومتری نیز شنیده شده و باعث تخریب کامل کانتینرهای نزدیک محل انفجار شده است.

در این سند آمده است که اجساد برخی از کشته شدگان دفن شده و اجساد عده‌ای دیگر نیز با نظارت پلیس به دلیل حساسیت موضوع، به کشورهایشان انتقال داده شده است.

این گزارش می افزاید، رسانه‌ها از پوشش اخبار یا تصویربرداری از مکان حادثه یا فرستادن عکس و گزارش در این خصوص منع شدند.

این گزارش درحالی منتشر شده که منابع خبری بعد از ظهر چهارشنبه از وقوع آتش سوزی در یک کارخانه مواد پلاستیکی در بندر «جبل علی» دبی خبر دادند.

فعالان شبکه های اجتماعی در امارات متحده عربی تصاویری منتشر کرده اند که نشان دهند دود غلیظی بر فراز کارخانه دیده می شود.

اداره کل دفاع مدنی دبی نیز در باره این حادثه توضیح داد که آتش مهار شده و دود ناشی از آتش سوزی در نتیجه آتش گرفتن مواد پلاستیکی قابل اشتعال بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین