کد خبر: ۷۲۱۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
عدم تعطیلی، وضعیت را هر روز بحرانی‌تر می‌کند

تخت خالی در خوزستان نمانده/ مراجعه ۸۳۰۰ بیمار به بیمارستان‌ها در ۲۴ ساعت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به پر شدن تخت‌های بیمارستان‌های پذیرنده کرونا در استان خوزستان هشدار داد.عدم تعطیلی، وضعیت را هر روز بحرانی‌تر می‌کند، مردم هم به هشدارها توجه ندارند و می‌گویند اگر وضعیت بحرانی است چرا تعطیل نمی‌کنند؟!
تخت خالی در خوزستان نمانده/ مراجعه ۸۳۰۰ بیمار به بیمارستان‌ها در ۲۴ ساعت
آفتاب‌‌نیوز :

عرفان مردانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "تخت خالی در خوزستان نمانده و آمار فوتی‌ها هر روز بالاتر می‌رود.

عدم تعطیلی، وضعیت را هر روز بحرانی‌تر می‌کند، مردم هم به هشدارها توجه ندارند و می‌گویند اگر وضعیت بحرانی است چرا تعطیل نمی‌کنند؟!

تا کی قرار است این وضع ادامه یابد؟ کادر درمان و پدران و مادران را دریابید که چون برگ خزان بر زمین می‌افتند."

مراجعه ۸۳۰۰ بیمار به بیمارستان‌های خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز از مراجعه ۸ هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های استان خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته رکورد جدیدی از مراجعه به بیمارستان‌ها ثبت شد و ۸ هزار و ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند.

وی افزود: رکورد جدید بستری بیماران در خوزستان نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۵۰۳ بیمار ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فعلا در بیمارستان‌ها به اندازه‌ای که بتوانیم برای بیماران تخت داشته باشیم، ظرفیت‌سازی شده است و مشکلی نداریم اما به شدت تحت فشار هستیم. بیمارستان‌های نظامی و خصوصی نیز به کمک مردم آمده‌اند و همه تلاش، برای تامین تخت بیماران مبتلا به کرونا است.

وی بیان کرد: این در حالی است که ظرفیت بیمارستان‌ها حد معین و تاب‌آوری نظام سلامت نیز حد مشخصی دارد.

ابول‌نژادیان با اشاره به تبعات افزایش مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها، گفت: تعداد ورودی به بیمارستان‌ها بسیار بیشتر از ترخیصی‌ها است و مردم بدانند که ما ظرفیت نامحدود نداریم و ممکن است در روزهای آینده دچار مشکل شویم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: مردم دو هفته در خانه بمانند؛ این دو هفته بسیار مهم است اگر نظام سلامت دچار آسیب شود و این سد دفاعی، تاب‌آوری نداشته باشد مرگ و میر بالا می‌رود و مردم در تامین تخت بیمارستانی دچار مشکل می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین