کد خبر: ۷۲۱۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

رودخانه بشار باز هم قربانی گرفت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: رودخانه بشار یاسوج باز هم قربانی گرفت.
رودخانه بشار باز هم قربانی گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

هاشم یوسفی افزود: ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ طی تماس عوامل اورژانس ۱۱۵ با آتش نشانی یاسوج مبنی بر غرق شدگی داشته ایم.

وی اظهار کرد: بلافاصله یک تیم ۵ نفره غواصی از آتش نشانی یاسوج به محل اعزام شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: متاسفانه جوان حدوداً ۲۳ ساله در رودخانه بشار محدوده روستای دهنوی شهرستان بویراحمد غرق و جان خود را از دست داد.

یوسفی تصریح کرد: با وجود تذکرات و هشدارهای زیاد اما متاسفانه باز هم شاهد این حوادث تلخ و جانباختن جوانان استان در رودخانه ها هستیم.

وی ادامه داد: می طلبد که شرکت آب منطقه ای استان ورود پیدا کرده و نقاط حادثه خیز را آشکار و تابلو نصب کند تا شاهد داغدار شدن خانواده ها نباشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج بیان کرد: غواصان آتش نشانی پی از حدود ۵ دقیقه پس از رسیدن در محل جسد را از آب بیرون کشیدند و تحویل عوامل اورژانس دادند اما بعلت زیاد مانده در آب علائم حیاتی نداشت و جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است که از ابتدای سال جاری تاکنون این موارد یازدهمین مورد غرق شدگی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمدی که دریا ندارد، بوده است. از مجموع ۱۱ مورد غرق شدگی امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد ۹ مورد در رودخانه بشار، یک مورد در سد کوثر و یک مورد در رودخانه خرسان بوده است.

یادآور می شود که آمار غرق شدگی های استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۸و ۹۹ به ترتیب ۱۲، ۱۳، ۲۶ و ۱۴ نفر بوده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۶۶ رودخانه اصلی یکی از استان‌های آسیب پذیر در رابطه با غرق شدگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین