کد خبر: ۷۲۱۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

محمد نادری رسما شاگرد دنیزلی شد

محمد نادری پس از گذراندن تست پزشکی به عنوان خرید جدید تیم آلتای اسپور معرفی شد.
محمد نادری رسما شاگرد دنیزلی شد
آفتاب‌‌نیوز :

نادری که در ابتدای هفته تهران را به مقصد ازمیر ترک کرده بود، در تست‌های پزشکی تیم آلتای اسپور شرکت کرد و حالا این باشگاه حاضر در سوپرلیگ ترکیه با انتشار یک ویدیو، اعلام کرده که محمد نادری خرید جدید این تیم است.

مدافع چپ سابق پرسپولیس و استقلال در حالی مورد توجه آلتای قرار گرفت که هدایت این تیم برعهده مصطفی دنیزلی است که سابقه سال‌ها حضور در فوتبال ایران را دارد و نادری را نیز به عنوان بازیکنی آینده دار معرفی کرد.

محمد نادری در تیم آلتای با مهمت اردم مدافع چپ ۳۳ ساله ترک تبار رقابت خواهد کرد که فصل گذشته در ترکیب این تیم حضور داشت و حالا باید دنیزلی مدافع ایرانی را به این بازیکن ترجیح می‌دهد یا خیر؟

آلتای اسپور فصل گذشته با سرمربیگری دنیزلی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرد و حالا سرمربی این تیم، تیمش را در سطح گرفتن سهمیه اروپایی می‌داند.

نکته جالب اینکه نادری در ویدیوی منتشره از سوی باشگاه آلتای، با کت و شلوار وارد باشگاه می‌شود و در ویدیوی بعدی با پیراهن ورزشی در زمین تمرین دیده می‌شود و به زبان ترکی استانبولی ورودش به این تیم را اعلام می‌کند.

آلتای اسپور یکی از باشگاه های قدیمی فوتبال ترکیه است که ۱۰۶ سال قدمت دارد و حالا پس از سالها غیبت در سوپرلیگ حاضر می‌شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین