کد خبر: ۷۲۱۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸

فیلم| نمایش خیره‌کننده جهانبخش با دو گل دیدنی مقابل لوزرن

ستاره ایرانی فاینورد مقابل چشمان تماشاگران این تیم دلبری کرد و با یک بدشانسی مواجه شد.
فیلم| نمایش خیره‌کننده جهانبخش با دو گل دیدنی مقابل لوزرن
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا جهانبخش در لیگ اردیویسه دوران طلایی داشت و پس از اینکه در فصل ۱۸-۲۰۱۷ بهترین گلزن و برترین بازیکن سال هلند شد، با انتقالی ۱۷ میلیون یورویی به برایتون پیوست ولی سه سال نه چندان خوب برای او رقم خورد تا او دوباره به هلند برگردد و درخشش خود را از بازی امشب مقابل یک تیم سوئیسی آغاز کند.

تیم فوتبال فاینورد از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در حالی که علیرضا جهانبخش را برای سومین دیدار پیاپی در ترکیب و سمت راست خط حمله داشت، در ورزشگاه دِ کویپ روتردام در مسابقه برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا به مصاف لوزرن سوئیس رفت.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد که در دو مسابقه اخیرشان در مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس نتوانسته بود گلزنی کند یا پاس گل بدهد، اما او تمام درخشش خود را در دیدار حساس امشب برابر لوزرن سوئیس گذاشته بود تا تیمش را هم در رسیدن به مرحله نهایی این رقابت‌ها کمک کند.

جهانبخش که پس از پیوستن به فاینورد محبوبیت ویژه‌ای در بین تماشاگران این تیم پیدا کرده، در دقیقه ۹ بازی امشب مقابل لوزرن ضد حمله سریع تیمش را که توسط لینسن آغاز شده بود، پس از دریافت پاس در عمق فرناندو سینیسترا با یک فرار تماشایی و در موقعیت تک به تک توانست دروازه حریف سوئیسی را باز کند و نخستین گل خود در بازگشت به فوتبال هلند ر ا به ثمر رساند.

ستاره ایرانی فاینورد که سه سال قبل در روزهای آخر حضورش در آلکمار هفته‌های پایانی را با دو یا سه گل در هر مسابقه پشت سر می‌گذاشت، در دیدار امشب برابر لوزرن سوئیس هم خاطرات گذشته را زنده کرد و برای دومین بار تماشاگران تیمش را با یک گل استثنایی به وجود آورد.

فاینورد پس از حملات پیاپی، در دقیقه ۳۴ روی یک توپ برگشتی که توسط ینس تورنسترا به علیرضا جهانبخش رسانده شد، با شلیک دیدنی این ملی‌پوش ایرانی از پشت محوطه جریمه به گل دوم رسید و لوزرن سوئیس را در مجموع دو مسابقه با نتیجه ۵ بر صفر عقب انداخت.

جهانبخش پس از زدن دو گل و دلبری برای تماشاگران فاینورد که امیدهایشان را هم برای قهرمانی در فصل جدید و صعود به مرحله نهایی لیگ کنفرانس اروپا بیشتر کرد، نتوانست تا پایان بازی و حتی نیمه اول در زمین بماند و با یک بدشانسی جدی مواجه شد.

وینگر ایرانی فاینورد در دقیقه ۴۲ روی زمین نشست و درخواست حضور کادر پزشکی تیمش را در زمین داشت که در ادامه مشخص شد بخاطر کشیدگی شدید کشاله ران نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و باید تعویض شود.

ستاره ایرانی فاینورد در حالی که پس از زدن دو گل در رقابت‌های اروپایی با مصدومیت مواجه شده و ناراحت بود، در میان تشویق پُرشور تماشاگران در ورزشگاه دِ کویپ روتردام زمین را ترک کرد و با روبرت بوزنیک تعویض شد.

تیم فوتبال فاینورد پس از خروج جهانبخش از ترکیب، در دقیقه ۴۸ توانست توسط سینیسترا گل سوم را هم بزند و در نهایت با تکرار پیروزی ۳ بر صفر مسابقه رفت مقابل لوزرن سوئیس، راهی مرحله نهایی لیگ کنفرانس اروپا شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
مگر کرونا نیست اونجا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
جمعیتی در ورزشگاه هست؟/
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین