کد خبر: ۷۲۲۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

کمبود واکسن در برخی استان‌ها/ دانشجویان فعلا واکسینه نمی‌شوند

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نبود واکسن در یک شهر و یا یک استان به هیچ وجه مشکل استان و مسئولان استانی نیست، بلکه مسئله تاخیر در توزیع واکسن از سوی تهران است.
کمبود واکسن در برخی استان‌ها/ دانشجویان فعلا واکسینه نمی‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر سیمین خیاط زاده با اشاره به بخشنامه دکتر علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت کشور مبنی بر عدم اقدام به واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌ها تا زمان اعلام رسمی، اظهار کرد: ما اکنون در حال تکمیل واکسیناسیون گروه‌های شغلی حساس و گروه‌های سنی جدید هستیم و هنوز سهمیه‌ای برای دانشجویان اختصاص نیافته است، بنابراین دانشگاه‌ها فعلا نباید تا زمان اعلام سراسری، هیچ اقدامی در راستای واکسیناسیون دانشجویان انجام دهند.

وی افزود: با توجه به این‌که در پیک پنجم کرونا قرار داریم، اکنون واکسیناسیون جمعیت عمومی و گروه‌های سنی و هم‌چنین شغل‌های حساس مهمتر است، زیرا هنوز دانشگاه‌ها بازگشایی نشده‌ و دانشجویان ترددی به دانشگاه‌ها ندارند.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌ها، اواخر شهریورماه زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان با توزیع سهمیه واکسن به استان‌ها خواهد بود و ما نیز به محض توزیع سهمیه، اقدام به واکسیناسیون خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین