کد خبر: ۷۲۲۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

واکسینه شدن ۶۳ درصد فرهنگیان تهرانی/آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از واکسیناسیون ۵۷ هزار و ۴۴۵ نفر از فرهنگیان شهر تهران بر علیه بیماری منحوس کرونا تا روز ۲۲ مرداد خبر داد.
واکسینه شدن ۶۳ درصد فرهنگیان تهرانی/آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرضا فولادوند با قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح واکسیناسیون فرهنگیان شهر تهران نیز به صورت رسمی آغاز شده است و طرح واکسیناسیون کرونای فرهنگیان؛ شامل همه معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی، کادر اداری و نیروی های بازنشسته حق التدریس است.

وی همچنین عنوان کرد: تعداد زیادی از فرهنگیان و معلمان بالای ۵۰ سال سن دارند و در طرح واکسیناسیون سراسری و خارج از این طرح واکسن تزریق کرده‌اند.

فولادوند ابراز امیدواری کرد تا مهرماه همه معلمان واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید برای سه و حتی چهار وضعیت شامل برگزاری کلاس های مجازی در بستر شبکه شاد، نیمه حضوری، برپایی کلاس حضوری فقط برای دروس تخصصی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، حضوری نصف، نصف یعنی دانش آموزان کلاس را به تعداد کمتری تقسیم کنیم و نوبتی سرکلاس حاضر شوند و یا حتی اگر خدا بخواهد همه مشکلات و بحران حل شد، حضوری کامل آماده است.

وی تصریح کرد: با توجه به واکسیناسیون فرهنگیان همکاری کننده در برگزاری انتخابات و همچنین از طریق سامانه به دلیل شرایط سنی یا داشتن بیماریهای زمینه ای و با توجه به ثبت کد ملی تمامی همکاران در سامانه وزارت بهداشت و هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی، افراد جامانده به هر دلیلی می توانند با مراجعه به سامانه SALAMAT.GOV.IR ثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاه های تعیین شده مراجعه کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، فولادوند گفت: از کل جمعیت ۹۰۶۲۴ نفر فرهنگیان شهر تهران تا ۲۲ مرداد ۸۹۰۶۱ نفر یعنی تقریبا ۹۸ درصد دعوت شده اند و ۵۷۴۴۵ فرهنگی نیز واکسینه شده اند که تقریبا۶۳ درصدتزریق واکسن انجام داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین