کد خبر: ۷۲۲۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

شهردار مشهد انتخاب شد

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی امروز با انتخاب سید عبداله ارجائی به عنوان شهردار جدید مشهد، سکان این کلانشهر را به وی سپردند.
شهردار مشهد انتخاب شد
آفتاب‌‌نیوز :

در سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که صبح امروز در سالن جلسات علنی برگزار شد اعضای شورای شهر مشهد از میان هشت گزینه مطرح تصدی سمت شهردار پس از بررسی‌های انجام شده، سید عبدالله ارجائی را با ۹ رأی موافق از ۱۵ رأی مأخوذه به عنوان شهردار جدید مشهد انتخاب کردند.

 سید عبدالله ارجائی متولد ۱۳۵۹ در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد فناوی اطلاعات و ارتباطات است که مسئولیت‌هایی نظیر مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد کشور، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، فرماندار فاروج، معاون فرماندار مشهد، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد و عضویت در شورای عالی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است؛ شورای شهر مشهد در ۱۴ مردادماه و در اولین جلسه آغاز بکار این شورا در دوره ششم رضا خواجه نائینی که دارای تخصیلات دکتری اقتصاد بود و معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد را عهده دار بود، تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری مشهد منصوب کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین