کد خبر: ۷۲۲۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

قهرمان کشتی المپیک: می کوشم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم طلا بگیرم

قهرمان طلایی کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: برنامه دارم تا در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس دوباره مدال طلا بگیرم و می‌کوشم باردیگر دل مردم ایران به ویژه مردم فارس راشاد کنم.
قهرمان کشتی المپیک: می کوشم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم طلا بگیرم
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا گرایی یکشنبه در حاشیه آیین تجلیل از ورزشکاران المپیک در مصاحبه با ایرنا افزود: خدای بزرگ را سپاس می گویم که مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردم و سهمی در خوشحالی مردم داشتم.

وی گفت: قبل از المپیک، رباط زانویم پاره شد بود اما خوشبخاته توانستم با آن مدارا کنم و به هنگام کشتی اذیت نشدم اما اخیرا از پایم عکس ام آر آی گرفتم تا ببینم پزشکان چه تصمیمی می گیرند.

دارنده مدال طلای المپیک ادامه داد: باید در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی نروژ که قرار است روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ در شهر اسلو پایتخت این برگزارشود، شرکت کنم و تمام سعی و تلاش من این است که در این رقابت های مهم هم مدال طلا بگیرم.

۵۰ سکه اهدایی گرفتم

گرایی در مورد وعده پاداش های المپیک هم گفت : ۵۰ سکه اهدایی شورای عالی ورزش را دریافت کردم و امیدوارم دیگر وعده ها هم محقق شود.

شرمنده مردم شدم

همچنین محمدعلی برادر بزرگتر محمدرضا هم به ایرنا گفت: تمام تلاش خود را انجام دادم تا با کسب بهترین مدال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دل مردم را شاد کنم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و شرمنده آنها شدم.

وی گفت: از این لحظه خودم را برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می کنم تا در آنجا بتوانم زحمات مسئولان و دست اندرکاران را با کسب مدال جبران و دل مردم را شاد کنم.

گرایی افزود: همچنین در مهرماه ۱۴۰۰ مسابقات جهانی کشتی فرنگی در نروژ پیش رو داریم و همه سعی و تلاشم براین است که مدال کسب کنم و بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم و سهمی در خوشحالی مردم داشته باشم.

محمدرضا گرایی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی نشان طلا گرفت و محمدعلی هم با وجود شایستگی ها به مقام پنجم دست یافت و با اجرای فن سنجاب پرنده لقب شاهین المپیک را کسب کرد.

ویترین افتخارات برادران گرایی

محمدعلی گرایی ۲ برنز قهرمانی جهان ، طلای بازی‌های آسیایی ، یک برنز و ۲ نقره قهرمانی آسیا ، طلای بازی‌های داخل سالن آسیا و نظامیان جهان را در ویترین افتخارات خود دارد.

همچنین محمدرضا گرایی ، مدال طلای امیدهای جهان ، برنز بازی‌های آسیایی، طلای قهرمانی آسیا و برنز دانشجویان جهان و نشان طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کارنامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین