کد خبر: ۷۲۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۷
جلالی‌زاده:

میزان قانونمندی اصولگرایان در ردصلاحیت‌ها مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ضمن انتقاد از قانون‌شکنی‌هایی که این روزها در تبلیغات انتخاباتی به چشم می‌خورد، تصریح کرد: اگر بنا بود جریان اصولگرا به قانون پای‌بند باشد باید در موضوع بررسی صلاحیت‌ها قانونمند عمل می‌کرد.
جلال جلالی‌زاده، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به وضعیت تبلیغات انتخابات مجلس هشتم گفت: در بحث رقابت انتخاباتی تبعیض رسانه‌ای و تبلیغی متاسفانه این روزها به خوبی مشهود است.

وی در این زمینه توضیح داد: اصلاح‌طلبان با توجه به این‌که در تبلیغات از نظر داشتن نشریات و روزنامه‌های سراسری محدودیت دارند، نمی‌توانند آن‌طور که لازم است کاندیداهای خود را معرفی کنند؛ در حالی که در سوی دیگر انتخابات داستان به شکل دیگری است.

دبیر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کرد، ضمن بیان این‌که صداوسیما که یک رسانه ملی است کاملا در اختیار کاندیداهای اصولگراست، اضافه کرد: فکر می‌کنم به نوعی ناهمگونی و تبعیض در رساندن پیام اصلاح‌طلبان به افکار عمومی وجود دارد و در برخی شهرستان‌ها برخی اقدامات تبلیغاتی که اصولگرایان انجام می‌دهند اگر از سوی رقبای آنها صورت گیرد، بدون تردید طبق گفته مسئولان نظارت بر انتخابات با مشکل مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد:‌ در برخی شهرستان‌ها بعضی از کاندیداهای اصولگرا با راه‌ انداختن کارناوال تبلیغاتی کاندیداهای خود را به مردم معرفی می‌کنند که این خود شکستن قانونی است که خود اصولگرایان به تصویب رسانده‌اند.

جلالی‌زاده افزود: البته اگر بنا بود این جریان به قانون پای‌بند باشد باید در موضوع بررسی صلاحیت‌ها این پای‌بندی را به نمایش می‌گذاشت در حالی که دیدیم حداقل‌های آزادی و رقابت را از مخالفانش سلب کرد.

وی تصریح کرد: جریان اصولگرا پشتوانه‌های گرم و محکمی در حاکمیت دارد و از این رو کاندیداهای آنان به راحتی و در کمال آزادی تبلیغ می‌کنند و به کسی هم لازم نیست پاسخگو باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین