کد خبر: ۷۲۲۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰

پیروزی بارسلونا در اولین دیدار دوران پسا «مسی»

تیم فوتبال بارسلونا در اولین دیدار خود در هفته نخست لالیگا موفق شد رئال سوسیداد را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد.
پیروزی بارسلونا در اولین دیدار دوران پسا «مسی»
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال بارسلونا در اولین دیدار رسمی خود بدون «لیونل مسی» و در چارچوب هفته نخست لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و در پایان کاتالان‌ها موفق شدند حریف خود را با نتیجه چهار بر دو شکست دهند.

این دیدار که شب یکشنبه و از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد، در نیمه نخست با برتری یک بر صفر بارسا و با گل دقیقه ۱۹ «جرارد پیکه» به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم سوسیداد تلاش زیادی برای باز کردن دروازه بارسا داشت اما باز هم این آبی اناری‌ها بودند که توسط «مارتین بریت‌ویت» در دقیقه ۴۷ و برای بار دوم به گل رسیدند. این پایان کار بارسلونا نبود چرا که مرد دانمارکی بارسا توانست در دقیقه ۵۹ گل دوم خودش و گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه این بازی تیم سوسیداد با بیشتر کردن حملات خود توانست در دقیقه ۸۲ توسط به گل اول خود برسد. «میکل اویارزابال» کاپیتان سوسیداد در دقیقه ۸۵ و از روی یک ضربه آزاد مستقیم توانست به زیبایی دروازه بارسا را باز کند تا نتیجه کار سه بر دو شود

در ادامه نیز سرجی روبرتو توانست در دقیقه ۹۲ گل چهارم تیمش را به ثمر برساند تا خیال هواداران از این پیروزی راحت شود.

تیم فوتبال بارسا با هدایت «رونالد کومان» نشان داد که دوران پسا مسی برای هواداران وحشتناک نیست و طرفداران این تیم می توانند امید زیادی برای موفقیت تیمشان در آینده داشته باشند.

یکی از نکات جالب این دیدار هو شدن «جوردی آلبا» توسط هواداران به دلیل موافقت نکردن او برای کم کردن دستمزدش بود. از طرفی دیگر طرفداران بارسلونا پیکه را به شدت تشویق کردند چرا که او با کم شدن دستمزدش موافقت کرده بود و همین کار او باعث شد تا قراردادهای جدید بازیکنان ثبت شود.

نتیجه دیگر بازی‌های هفته نخست لالیگا به شرح زیر است:

اوساسونا ۰ - ۰ اسپانیول

آلاوس ۱ - ۴ رئال مادرید

سلتاویگو ۱ - ۲ اتلتیکومادرید

زمان برگزاری دیگر دیدارهای هفته اول لالیگا نیز به شرح زیر است:

۲۵ مرداد ماه

۰۰:۴۵ سویا - رایو وایه کانو

۲۲:۳۰ ویارئال - گرانادا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین