کد خبر: ۷۲۲۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۹
فرار رو به جلوی مدیران پرسپولیس با یک نامه

افزایش نگرانی‌های گل‌محمدی

مدیران باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از اعتراض هواداران این تیم اقدام به انتشار نامه درخواست تمدید قرارداد پنج بازیکن کردند اما به نظر می‌رسد انتشار این نامه یک فرار رو به جلو است.
افزایش نگرانی‌های گل‌محمدی
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از پایان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه خواست تا قرارداد تمام بازیکنانی که با پایان یافتن بازی‌ها به اتمام می‌رسد را تمدید کند.

با این حال محمدحسین کنعانی زادگان زودتر از سایر افراد تصمیم به ترک پرسپولیس و پیوستن به الاهلی قطر گرفت تا مدافع تیم ملی ایران از جمع سرخپوشان جدا شود.

سمیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس که با ضیافت ناهار به میزبانی او و مجید صدری رئیس هیأت مدیره همراه بود به یحیی گل محمدی قول داد احمد نورالهی، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی شیری و کمال کامیابی نیا را حفظ می‌کند.

سرمربی سرخپوشان نیز با این وعده درخواست جذب بازیکنان مد نظر خود را به مدیرعامل داد تا او پیگیر جذب بازیکن شود.

باشگاه پرسپولیس که با توجه به محرومیت پیش رو از سوی فیفا بابت عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون تنها تا هفدهم شهریورماه برای جذب بازیکن و ثبت قرارداد آنها فرصت دارد تا کنون علیرضا ابراهیمی را به خدمت گرفته است.

سمیعی بر خلاف قول و قرار قبلی خود نتوانست قرارداد بازیکنان آزاد پرسپولیس را تمدید کند تا یحیی نیز شروع تمرینات پیش فصل را به تعویق بیندازد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از ناکامی در مذاکره نهایی با پنج بازیکن آزاد تصمیم به انتشار نامه مبنی بر درخواست کتبی از این بازیکنان برای حضور در باشگاه گرفت. اقدامی که با شایعه جدایی نورالهی از پرسپولیس صورت گرفت تا سمیعی بتواند جایگاه خود را نزد هواداران حفظ کرده و بازیکنان را تحت فشار افکار عمومی برای ماندن در پرسپولیس قرار دهد.

مدیران پرسپولیس در حالی برای حفظ بازیکنان خود از روشی غیر معمول در رسانه‌ها استفاده کرد که در موارد دیگر نظیر انتشار ارقام مربوط به قراردادها پنهان کاری کرده و اقدامی نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین