کد خبر: ۷۲۲۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

پیش‌بینی رگبار و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط به ویژه در ساعات بعد از ظهر خبر داد.
پیش‌بینی رگبار و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان اظهار کرد: روز چهارشنبه در برخی نقاط استانهای مازندران و گلستان، شمال تهران، البرز و سمنان، همچنین در هرمزگان، جنوب استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و در شرق بوشهر، جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی با پیش بینی رگبار پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و در شمال و شرق هرمزگان، جنوب استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس و شرق بوشهر و جزایر خلیج فارس طی روز پنجشنبه، درباره جمعه و شنبه نیز گفت: جمعه در ارتفاعات مازندران و شمال آذربایجان غربی و شنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استانهای مازندران و گلستان، همچنین ارتفاعات زاگرس در شمال هرمزگان، غرب فارس و کهگیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

به گفته ضیاییان، یکشنبه نیز در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استانهای مازندران، گلستان و سمنان، همچنین در ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان بارش خفیف در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین تا روز جمعه پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل را "وزش باد شدید گاهی گرد و خاک" دانست و خاطر نشان کرد: در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۸ مرداد) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۹ مرداد) صاف، گاهی وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) اهواز با بالاترین دمای ۴۵ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین