کد خبر: ۷۲۲۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

برخورد با مجریان تور‌های گردشگری غیرمجار در گیلان

با افراد سودجویی که اخیرا با انتشار تصاویر برپایی تور‌های گردشگری غیرمجاز در گیلان، محدودیت‌های کرونایی را نقض کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.
برخورد با مجریان تور‌های گردشگری غیرمجار در گیلان
آفتاب‌‌نیوز :

روزبه آلیانی، رییس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی برای کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس دلتا، عده‌ای سودجو، تصاویری مبنی بر اجرای تور گردشگری در گیلان منتشر کرده اند که ضمن نقض محدودیت‌ها، موجب نگرانی مردم و فعالان گردشگری استان شده اند.

وی افزود: با وجود شرایط حاکم بر کشور و گیلان، این اداره کل هیچگونه مجوزی برای اجرای تور‌های گردشگری در گیلان صادر نکرده و این افراد، مدیران گروه‌های غیر مجازی هستند که در طول سال با فریب علاقه‌مندان به سفر، به صورت غیر قانونی به استان سفر کرده که علاون بر نابودی طبیعت، با اعمال هنجارشکنانه موجب نارضایتی مردم محلی شده اند.

وی ضمن تذکر جدی به گروه‌هایی که در این روز‌های سخت و طاقت فرسا بدون در نظر گرفتن شرایط بحرانی، به این استان سفر می‌کنند، تصریح کرد: چنانچه این افراد به اجرای این تور‌ها اصرار کنند، بدون هیچگونه اغماض و با برخورد قاطع قانون روبه رو خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین