کد خبر: ۷۲۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

خودرو بمب‌گذاری شده، کنگره آمریکا را به تعطیلی کشاند

به دنبال دریافت گزارش‌ پارک یک وانت بار مشکوک به بمب گذاری در نزدیکی ساختمان کنگره آمریکا، این ساختمان بسته شد.
خودرو بمب‌گذاری شده، کنگره آمریکا را به تعطیلی کشاند
آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر پارک یک وانت بار مشکوک به بمب گذاری در نزدیکی ساختمان کنگره آمریکا، این ساختمان بسته شد. به دنبال این تعطیلی کارکنان و برخی نمایندگان که در کنگره حضور داشتند، در مکان‌های امن پناه گرفتند. پلیس ضمن تخلیه ساختمان کنگره و ساختمان‌های اطراف آن، تحقیقات در مورد وجود بمب در وسیله نقلیه‌ای که در خارج از کتابخانه کنگره پارک شده را آغاز کرده است.

پلیس کنگره آمریکا اعلام کرد که ماموران این واحد صبح پنجشنبه گزارشی را درباره وجود یک خودروی مشکوک به بمب گذاری در نزدیکی کتابخانه کنگره دریافت کردند. ساختمان کتابخانه کنگره در نزدیکی ساختمان کنگره و دیوان عالی آمریکا واقع است. کنگره این هفته در تعطیلات به سر می‌برد.

به گزارش نشریه بلومبرگ، پلیس پایتخت آمریکا اعلام کرد در حال بررسی وانت مشکوک در مجاورت کتابخانه کنگره آمریکا است.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» به نقل از دو مأمور پلیس گزارش داد احتمال می‌رود در این خودرو دستگاهی انفجاری کار گذاشته شده باشد و به همین منظور، ساختمان کتابخانه تخلیه شده است.

همچنین پلیس واشنگتن دی. سی در پیامی توئیتری نوشت: «پلیس پایتخت آمریکا در حال رسیدگی به گزارش خودرو مشکوک در مجاورت کتابخانه کنگره است».

در همین حال خبرنگار شبکه تلویزیونی الحدث نیز گزارش داد، نیرو‌های تک تیرانداز پس از دریافت اخباری مبنی بر پارک یک کامیون بمب گذاری شده در نزدیک ساختمان کنگره، در اطراف این ساختمان مستقر شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین