کد خبر: ۷۲۲۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
تبلیغات

راهنمای انتخاب مدل مانتو دخترانه برای جشن دانش‌آموختگی

توجه به فرم اندام، در زمان انتخاب مانتو یا لباس بسیار مهم است. معمولا اغلب افراد تصور می‌کنند همین که رنگ یا مدل یک لباس را بپسندند، کافیست. در حالی که تناسب فرم لباس به ویژه لباس زنانه با فرم اندام شما اهمیت بیشتری دارد.
راهنمای انتخاب مدل مانتو دخترانه برای جشن دانش‌آموختگی
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از شیرین‌ترین روز‌های زندگی هر دختری، جشن دانش آموختگی اوست. روزی که نتیجه سال‌ها تلاش خود را می‌بیند و پرونده این بخش از مسیر زندگی خود را برای همیشه می‌بندد. معمولا اغلب دانشگاه‌ها این روز را جشن می‌گیرند، ولی بسیاری از دختران دوست دارند پیش از اینکه مشغول کار یا تشکیل زندگی شوند با برپایی یک جشن شاد و مفصل دوستانه، خاطره‌ای بیاد ماندنی از پایان دوران دانشجویی خود ثبت کنند.

معمولا در چنین مواقعی اولین چیزی که بعد از برنامه ریزی برای نحوه برگزاری مراسم فکر افراد را درگیر می‌کند، انتخاب مدل لباس یا مدل مانتو است! اگر علاقه دارید بدانید برای انتخاب مدل مانتو یا لباس مناسب برای جشن فارغ التحصیلی باید چه مواردی را رعایت کنید، در ادامه این مطلب با ماه همراه شوید.

راهنمای انتخاب مدل مانتو دخترانه برای جشن دانش آموختگی


انتخاب مدل مانتو متناسب با فرم اندام شما

توجه به فرم اندام، در زمان انتخاب مانتو یا لباس بسیار مهم است. معمولا اغلب افراد تصور می‌کنند همین که رنگ یا مدل یک لباس را بپسندند، کافیست. در حالی که تناسب فرم لباس به ویژه لباس زنانه با فرم اندام شما اهمیت بیشتری دارد. به خصوص اگر قرار باشد شما این لباس را در یک مراسم خاص، مثل جشن دانش آموختگی به تن کنید! جشنی که همه تلاش می‌کنند در آن به زیباترین و آراسته‌ترین شکل ممکن دیده شوند. اگر در زمان انتخاب لباس، به تناسب آن با قد، وزن و فرم اندام خود دقت نکنید، یا بیش از اندازه چاق دیده خواهید شد، یا خیلی لاغر! پس حتما در زمان پرو لباس‌های مختلف، در کنار توجه به زیبایی ظاهری لباس، به اندام خودتان هم توجه کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که هر دختر خانمی با توجه به اندام خود، باید چه نوع لباسی را انتخاب کند:

• مدل لباس و مانتوی مناسب برای اندام ظریف و لاغر

اگر اندام ظریف و نحیفی دارید، از لباس‌هایی استفاده کنید که شما را کمی توپُر نشان دهد. هیچ وقت سراغ لباس‌های گشاد، لباس‌های با سرشانه یا آستین‌های آویزان و بلند، شلوار‌های گشاد، پیراهن‌های با جنس حریر و پارچه‌های خیلی نازک و سبک نروید. این لباس‌ها شما را لاغرتر از آن چه هستید، نشان می‌دهد. لباس‌های چند تکه یا اصطلاحا چند لایه هم می‌توانند گزینه مناسبی باشند، یا لباس‌هایی با طرح‌های افقی، چهار خانه، گُل دار و شلوغ و رنگارنگ.

• مدل لباس و مانتوی مناسب برای اندام درشت و چاق

اگر اندام چاق و پُری دارید، سراغ رنگ‌های خیلی روشن نروید. به جای انتخاب پارچه‌های ضخیم، سراغ پارچه‌های ظریف و لطیف مانند حریر بروید. اگر به پارچه‌های گل دار و طرح دار علاقه دارید، پارچه‌هایی با طرح گُل ریز، اشکال هندسی ریز، و خطوط عمودی کاملا مناسب شما هستند. از شلوار‌های راسته، کاملا بلند و با خط اتو استفاده کنید، که پا‌های شما ظریف‌تر دیده شود. اگر تصمیم دارید دامن بپوشید، از دامن‌های بلند استفاده کنید.

راهنمای انتخاب مدل مانتو دخترانه برای جشن دانش‌آموختگی

انتخاب مانتو و پیراهن‌های فانتزی و عروسکی

اگر تصمیم دارید جشن دانش آموختگی را به صورت رسمی و مختلط برگزار کنید، با توجه به دکوراسیون و میزان صمیمت میهمانان حاضر در جشن، استفاده از مانتو‌های مجلسی و پر زرق و برق می‌تواند گزینه خوبی باشد. زیرا مهمانی حالت رسمی دارد، و رعایت یک سری قوانین و قواعد در پوشش الزامی است. اما اگر مهمانی شما خودمانی و صمیمی است، پیشنهاد ما به شما پوشیدن مانتو یا لباسی کاملا دخترانه و عروسکی با پارچه‌های شاد، گُلدار و چین‌دار است؛ زیرا مهمانی حالت رسمی ندارد، و یک جمع شاد دوستانه است، پس دلیلی ندارد در پوشش هم از لباس‌های خیلی رسمی استفاده شود. می‌توانید با خیال راحت سراغ مانتو و لباس‌های فانتزی و شاد بروید. این مدل مانتو‌ها به دلیل شکل ظاهری، رنگ و نوع طراحی و نیز جنس پارچه، شما را جوان‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهند. با پوشیدن این سبک مانتو یا لباس، گُل سرسبد مهمانی شوید و مانند ماه در جشن فارغ التحصیلی خود بدرخشید. اگر همین الان تصمیم به خرید این مدل مانتو گرفته اید، یا جای آن در کمد لباس هایتان خالی است، حتما به فروشگاه اینترنتی پاساژ سر بزنید. مطمئنا با دیدن مجموعه کاملی از انواع مدل مانتو و لباس‌های دخترانه، دست خالی بر نخواهد گشت.

راهنمای انتخاب مدل مانتو دخترانه برای جشن دانش‌آموختگی

ست کردن حرفه ایی لباس و مانتوی دخترانه با آرایش صورت و مو

در کنار انتخاب لباس و مانتو، هماهنگ کردن آرایش مو و صورت با استایل، در زیبایی و جذابیت شما تاثیر شگفت‌انگیزی دارد. در مورد آرایش صورت، قبل از هر چیز دقت کنید رنگ کرم پودر انتخابی، چهره شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان دهد. اگر لباس شما ساده، تک رنگ و جنس پارچه آن مات است، می‌توانید از آرایش‌های براق و جیغ استفاده کنید. اگر لباسی که انتخاب کرده اید شلوغ و گُل دار است، بهتر است مدل آرایشی که انتخاب می‌کنید، سبک، ساده و اصطلاحا اروپایی باشد.

در مورد آرایش مو، اگر استایلی ساده و رسمی دارید از شینیون‌های ساده یا انواع بافت، دُم اسبی و... استفاده کنید. اگر لباسی پر زرق و برق دارید، از مدل مو‌های صاف یا ویو شده استفاده کنید، مانند مدل موی خیس یا لخت. در صورتی که لباس شما عروسکی و فانتزی است، از سنجاق یا گیره مو‌هایی استفاده کنید که رنگی، شاد و هماهنگ با لباس شما باشند. حتی می‌توانید از گل‌های طبیعی هم برای دیزاین موهایتان استفاده کنید. دقت کنید که استفاده از اکسسوری‌ها را فراموش نکنید!

سخن پایانی

در این مطلب با نحوه انتخاب مدل مانتو و لباس دخترانه برای جشن دانش آموختگی، آشنا شدیم. لباس‌های مناسب برای هر فرم اندام را شناختیم، و آموختیم که برای هر نوع استایلی چه مدل لباسی مناسب است. اکنون اگر برنامه خرید یا تهیه لباس و مانتو برای جشن فارغ التحصیلی خودتان یا دوستتان را دارید، ما به شما فروشگاه اینترنتی پاساژ را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید تمامی مایحتاج خود را با بهترین قیمت و کیفیت از هر کجای ایران سفارش دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
آخه اینم شد خبر؟ این مدل لباسها رو تو جشن فارغ التحصیلی بپوشن دخترا؟ کجا زندگی میکنین شما؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین