کد خبر: ۷۲۲۹۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

خسارت شدید باران و سیل به روستای سغ سیاهو بندرعباس/ فوت یک جوان ۳۶ ساله

بارندگی شدید و رعد و برق در روستای سغ از توابع سیاهوی شهرستان بندرعباس سبب خسارات وسیعی به این منطقه شده و جان یک جوان ۳۶ ساله را نیز گرفت.
خسارت شدید باران و سیل به روستای سغ سیاهو بندرعباس/ فوت یک جوان ۳۶ ساله
آفتاب‌‌نیوز :

باران شدید و وقوع سیلاب در منطقه سغ از توابع سیاهوی بندرعباس سبب خسارات فراوانی به زیرساخت‌های منطقه از جمله قنات روستا، چندین دهانه پل و راه روستا شده و بیش از ۱۵۰ خانوار ساکن در این منطقه دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند.

شدت بارندگی یک ساعته در این روستا به حدی بود که سیلاب وسیعی ایجاد و سنگ‌های بسیار عظیمی در رودخانه روستا جریان یافت به طوری که آبنمای روستا با انبوهی از سنگ و گل و لای ناشی از این سیلاب مسدود شده است و نیاز به کمک رسانی فوری برای گشودن راه این روستا ضروری است.

عبدالحسین عامری اظهار کرد: چندین دهانه پل منطقه سغ سیاهو از بین رفته است و متأسفانه یک جوان ۳۶ ساله اهل روستای سغ در منطقه سرگز گرفتار رعد و برق شدید شده و جان خود را از دست داد. لوله‌های آب کشاورزی مردم بشدت آسیب دیده است و بیش از ۱۰۰ راس دام مردم نیز تلف شده است.

این عضو شورای روستای سغ از دستگاه‌های مسؤول خواست تا به کمک اهالی این روستا بشتابند.

روستای سغ از توابع بخش سیاهوی شهرستان بندرعباس در شمال این شهرستان در استان هرمزگان است. متأسفانه روز گذشته شدت سیل جان ۳ زن بشاگردی را نیز گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین