کد خبر: ۷۲۲۹۴۱
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
تبلیغات

با چمن مصنوعی، طبیعت را به خانه دعوت کنید

یکی از مزایای بزرگ استفاده از چمن مصنوعی این است که به راحتی می‌توان از آن در کنار مصالح ساختمانی استفاده کرد. قابلیت برش و شکل دهی چمن این اجازه را می‌دهد تا در هر فضا و به هر روشی از آن استفاده کنید.
با چمن مصنوعی، طبیعت را به خانه دعوت کنید
آفتاب‌‌نیوز :

استفاده از چمن مصنوعی یکی از راهکار‌های ساده و کاربردی برای ایجاد یک محوطه دلنشین است که در تمام طول سال سبز و بی‌نقص به نظر می‌رسد. سهولت در برش و شکل‌دهی چمن مصنوعی، برای افراد خلاق، بسیار ایده‌آل است. به این ترتیب، می‌توان از این قابلیت برای ایجاد الگو‌ها و طرح‌های متفاوت و بسیار مدرن استفاده کرد. اینکه از ابتدا بتوانید طرح خود را پیاده سازی کنید، بسیار آسان‌تر است تا منتظر رشد چمن طبیعی به سبک دلخواه خود باشید. پس اگر تا به امروز فرصت اجرای ایده‌های خلاقانه برای زیباسازی محوطه‌های خود را نداشته‌اید، استفاده از چمن مصنوعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای مثال شما می‌توانید از یک مسیر مارپیچی استفاده کنید و یا چمن مصنوعی را به صورت تکه‌ای مبین موزائیک و سنگفرش خود قرار دهید.

موارد زیر برخی از مزیت‌ها و ایده‌ها برای استفاده از چمن مصنوعی برای ایجاد جلوه‌ای زیبا در فضا‌های بیرونی شما هستند.

منحصر به فرد و جذاب باشید
برای استفاده از چمن مصنوعی تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید از روش‌های مدرن و سنتی برای زیباسازی محوطه‌های خود استفاده کنید. با در نظر گرفتن خانه‌های سنتی و قدیمی، از چمن مصنوعی برای ایجاد فضای سبز باغچه در حیاط استفاده کنید؛ و یا با استفاده همزمان از چمن مصنوعی دیواری و پیچک‌های طبیعی، محیطی سبز و دلنشین ایجاد نمائید. در مقابل می‌توانید روش‌های مدرن و امروزی را نیز برای استفاده از چمن مصنوعی، بکار بگیرید.

از سنگفرش برای کنتراست استفاده کنید
یکی از مزایای بزرگ استفاده از چمن مصنوعی این است که به راحتی می‌توان از آن در کنار مصالح ساختمانی استفاده کرد. قابلیت برش و شکل دهی چمن این اجازه را می‌دهد تا در هر فضا و به هر روشی از آن استفاده کنید. یکی از سبک‌های بسیار محبوب استفاده از چمن مصنوعی، اجرای بین سنگی است. در این نوع سبک، از چمن مصنوعی مابین سنگ و یا موزائیک استفاده می‌شود. چمن مصنوعی در ترکیب با مواد دیگر مثل سنگ و یا چوب، فوق العاده به نظر می‌رسد. در برخی موارد و بسته به شرایط از ترکیب چوب و چمن مصنوعی نیز استفاده می‌شود که باعث نشاط و پویایی بیشتر محوطه خواهد شد. علاوه بر این، استفاده از روش‌های ترکیبی، در صرفه جویی در هزینه‌های شما نیز موثر است، اگرچه قیمت چمن مصنوعی در مقایسه با سایر ابزار تزئینی، بسیار مقرون به صرفه است.

با چمن مصنوعی، طبیعت را به خانه دعوت کنید

استخر خود را سبز کنید
اگر می‌خواهید جلوه‌ای زیبا و مدرن به باغی اضافه کنید که دارای استخر است، استفاده از چمن مصنوعی مناسب برای محوطه استخر، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چمن مصنوعی با استفاده از سیستم زهکشی بسیار قوی در قیمت زیرین خود، هر گونه آب و مایعی را به سرعت خارج نموده و از این رو بسیار سریع خشک می‌شود. با استفاده از چمن مصنوعی دیگر نیازی نیست نگران سر خوردن و یا زمین خوردن کودکان خود باشید. چمن مصنوعی در مقایسه با سطوح سنگی، نه تنها زیبایی بیشتری دارد بلکه ایمن‌تر نیز می‌باشد. چمن مصنوعی در مقابل تردد بسیار بالای افراد، بسیار مقاوم بوده و از این رو لازم نیست نگران تخریب الیاف آن باشید. این محصول، همچنین در مقابل تابش خورشید نیز مقاوم بوده و به هیچ وجه دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد شد.

به محوطه خود رنگ ببخشید
حقیقت این است که چمن مصنوعی با اشیاء رنگی روشن و پررنگ در اطراف یا روی آن بسیار زیباتر به نظر می‌رسد؛ اما منظور از اشیا رنگی دقیقا چیست؟ شما می‌توانید با استفاده از گلدان‌های رنگی و یا قلوه سنگ‌های کوچک و بزرگ رنگی، ظاهری زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنید. بهتر است از گیاهان و گل‌هایی استفاده کنید که رنگ‌های شاد تری داشته و چهار فصل هستند. از آنجا که چمن مصنوعی بدون توجه به آب و هوا در تمام طول سال سرسبز می‌ماند، با استفاده از گلدان‌های چهار فصل، ظاهری زیبا را برای ۳۶۵ روز در سال تضمین می‌کنید.

با چمن مصنوعی، طبیعت را به خانه دعوت کنید

پشت بام سبز ایجاد کنید
ایجاد فضایی سرسبز و دلنشین در پشت بام یا تراس برای لذت بردن از زندگی در خارج از خانه ایده خوبی است. یکی از راهکار‌های بسیار کاربردی برای زیباسازی فضای پشت بام با چمن مصنوعی، استفاده از چمن مصنوعی، برای ایجاد رنگ و ظاهر بهتر به مکان است. انتخاب چمن مصنوعی می‌تواند، بدون هیچ گونه دردسر یا مشکل تعمیر و نگهداری، باغی با ظاهری بسیار طبیعی ایجاد کند علاوه بر این چمن مصنوعی، هم به عنوان عایق صوتی و هم به عنوان عایق حرارتی در سرما و گرما، عمل خواهد کرد.

اگر به دنبال لذت بردن بیشتر از فضا‌های بیرونی خانه خود هستید، ایجاد روف گاردن می‌تواند پیشرفت زیادی در سبک زندگی شما ایجاد کند. شما می‌توانید با افزودن مبلمان مدرن، آن را به باغی کاملاً مجهز و مکانی برای صرف شام، نوشیدنی و یا صرفاً استراحت، استفاده کنید.

از هنر مدرن الهام بگیرید
اگر عاشق هنر‌های مدرن هستید، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چگونه می‌توانید از این نوع هنر‌ها به عنوان ترکیب با چمن مصنوعی، استفاده کنید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه ذوق هنری خود را با چمن مصنوعی، ادغام کنید. به عنوان مثال، ممکن است تصمیم بگیرید که چمن مصنوعی را به شکل‌های هنری و خلاقانه برش دهید، و یا از پوشش چمن مصنوعی بر روی مجسمه‌های هنری استفاده کنید. علاوه بر این، آثار هنری بر روی چمن مصنوعی، زیبایی بصری خود را بیشتر به رخ خواهند کشید.

گزینه‌های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد، بنابراین منطقی است که کمی زمان صرف کنید تا در مورد بهترین ایده‌های خود و آنچه موثر است فکر کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید برای ارائه راهکار‌های جذاب، با مشاوران و کارشناسان این حوزه در تماس باشید، شرکت خانه چمن یکی از پیشتازان عرصه تولید چمن مصنوعی است که با ارائه خدمات مشاوره رایگان، بستری پویا برای یک خرید مطمئن و عالی فراهم نموده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین