کد خبر: ۷۲۳۱۸۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

طوفان کرونایی مازندران را درمی نوردد؟

کووید ۱۹ این روزها تبدیل به جزیی از زندگی شده و این روزها تنها راه نجات از این بلا رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است،اما این داستان همچنان در فصل های زندگی بشر ادامه دارد و به گفته متخصصان پاییز سختی را در پیش داریم،هم اکنون ۳۱۳۷ بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران بستری اند و این استان بر مدار قرمز می چرخد.
طوفان کرونایی مازندران را درمی نوردد؟
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۸۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۳۳۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۲۱۸۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند ، تصریح کرد: از این تعداد ۳۶۵ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۹۵۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار جدید بستری و ۱۳۳ بیمار هم ترخیص شدند و ۵۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بر همین اساس زهرا عبدالله‌پور «پرستار آی‌سی‌یو بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل» اظهارکرد: در حال حاضر همه تخت‌های آی‌سی‌یو پر شد و تخت خالی نداریم.

وی افزود: رنج سنی افراد بستری پایین آمده و اکنون بین ۲۹ تا ۴۰ سال شده است.

پرستار آی‌سی‌یو بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل تصریح کرد: در شرایط حاضر رعایت کنید، دورهمی نروید ودر انه هایتان بمانید تا به ما و خودتان کمک کنید.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۳۱۳۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین