کد خبر: ۷۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
بوندسلیگا آلمان؛

ناگلزمان مرد و زنده شد تا بایرن برد

تیم فوتبال بایرن مونیخ یکشنبه شب در دیداری جذاب و پرگل، کلن را با نتیجه لب مرزی ۳ بر ۲ شکست داد تا ناگلزمان که برای پیروزی به در و دیوار می زد نفسی به راحتی بکشد.
ناگلزمان مرد و زنده شد تا بایرن برد
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «یولیان ناگلزمان» سرمربی جوان و جدید بایرن مونیخ دراین دیدار که در ورزشگاه «آلیانس آره نا» برگزار شد با دشواری بسیار از سد کلن عبور کردند و سه امتیاز این دیدار را به حساب تیم خود گذاشتند.

«روبرت لواندوفسکی» دردقیقه ۵۰ و «سرژ گنابری» دردقایق ۵۸ و ۷۱ برای باواریی ها گلزنی واین پیروزی را به کادر فنی جدید تیم شان تقدیم کردند.

این درحالی است که «آنتونی مودسته» در دقیقه ۶۰ و «مارک اوت» در دقیقه ۶۲ با گلزنی برای کلن، به کابوس بایرن و هوادارانش دراین دیدار تبدیل شدند.

ناگلزمان و شاگردانش با کسب این پیروزی چهار امتیازی شده و در جایگاه چهارم جدول بوندسلیگا یک ایستادند. باوارایی ها در هفته نخست این رقابت ها برابر مونشن گلادباخ با تساوی یک بریک متوقف و به خانه بازگشته بودند.

«استفن بائومگارت» سرمربی کلن نیز با همان سه امتیازی که در هفته نخست از پیروزی برابر هرتابرلین کسب کرده بودند به رده هشتم جدول رده بندی این رقابت ها سقوط کردند.

ترکیب بایرن مونیخ:

مانوئل نویر، دیویس، اوپا مکانو، نیانزو، زوله، گورتسکا، کیمیش، گنابری، مولر، سانه و لواندوفسکی.

ترکیب کلن:

هورن، هیزیبوئه، مره، رافائل، هکتور، جان تیلمان، الیاس شکیری، لیوبیچیچ، کاینتس، اوت و مودسته.

پیش از این، هوفن هایم با تساوی ۲ بر ۲ مقابل یونیون برلین رسید و به یک امتیازخانگی این دیدار بسنده کرد. هم اکنون و با پایان یافتن هفته دوم این رقابت ها، تیم‌های وولفسبورگ، هافن

هایم و لورکوزن به ترتیب با ۶، چهار و چهار امتیاز عناوین اول تا سوم این جدول را در اختیار خود گرفته و صدر نشین هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین