کد خبر: ۷۲۴۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

اظهارات قالیباف بعد از جلسه با رئیسی و محسنی اژه‌ای

رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دغدغه ما جز دغدغه مردم چیزی نیست، اظهار داشت: جلسات سران قوا نیز معطوف به حل این مشکلات است تا هم معضلات را کاهش دهیم و هم کارها را به پیش ببریم.
اظهارات قالیباف بعد از جلسه با رئیسی و محسنی اژه‌ای
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس عصر امروز و در حاشیه تشکیل نخستین جلسه رؤسای قوای سه‌گانه در دولت سیزدهم اظهار داشت: تشکیل اولین جلسه سران قوا را که به فاصله کوتاهی از رأی اعتماد مجلس به کابینه برگزار شد به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: این جلسه یک ویژگی خاص دارد و آن هم این است که در نظام اداری ما و در هر سه قوه و نیز در بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیر دولتی، بیشتر کارگزارمحور هستیم تا سیستم محور؛ این پدیده خوبی نیست اما یک واقعیت است که باید حل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در اینجا نقش افراد بسیار مهم است تا هم‌افزایی ایجاد کرده و به اصلاح این رویه‌ها کمک کنند.

قالیباف تصریح کرد: شرط اول این هم‌افزایی نیز همدلی و همراهی سران قوا است که این همدلی هم وجود دارد و هم مورد تأکید است و هم در آینده به آن عمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دغدغه ما جز دغدغه مردم چیزی نیست، اظهار داشت: این جلسات نیز معطوف به حل این مشکلات است تا هم معضلات را کاهش دهیم و هم کارها را به پیش ببریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همیشه موضوعات مهمی در سطوح ملی و بین‌المللی وجود دارد که نیاز به گفت‌وگوهای صریح و روان در خصوص آنها هست تا راه‌حل‌های آنها مشخص شود و امیدواریم آثار و برکات این جلسات در زندگی مردم مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین