کد خبر: ۷۲۴۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵
بدون اجبار واکسیناسیون،

دانشگاهی که به آموزش حضوری بازمی‌گردد!

دانشگاه فلوریدای جنوبی در شرایطی برای ارائه آموزش حضوری بازگشایی می‌شود که واکسیناسیون را برای دانشجویان خود اجباری نکرده ولی رعایت پروتکل‌ها را الزامی دانسته و از دانشجویان تست رایگان کرونا می‌گیرد.
دانشگاهی که به آموزش حضوری بازمی‌گردد!
آفتاب‌‌نیوز :

اولین روز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان دانشگاه فلوریدای جنوبی فرا رسیده و مقامات این دانشگاه اعلام کرده‌اند که برای بازگشت کاملا حضوری دانشجویان آماده هستند. البته به دلیل افزایش روزافزون موارد ابتلا به کووید -۱۹ ، محدودیت‌ها همچنان پابرجاست.

به گزارش فاکس ۱۳ نیوز، دانشگاه فلوریدای جنوبی واکسیناسیون دانشجویان را اجباری نکرده است اما مقامات این دانشگاه همه دانشجویان، اساتید و کارکنان را تشویق می کنند که واکسن کووید-۱۹ خود را دریافت کنند.

با اعلام این دانشگاه، همه پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده برای پاندمی کووید-۱۹ در این دانشگاه برقرار است و دانشگاه فلوریدای جنوبی از همه درخواست کرده که صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون، در محوطه دانشگاه ماسک بزنند. به ویژه زمان‌هایی که در محیطهای داخلی هستند.

همچنین اعلام شده که ماسک صورت برای همه افراد در مراکز مراقبت های بهداشتی از جمله خدمات بهداشتی دانشجویی ، مرکز مشاوره و کلینیک های دانشجویی مورد نیاز است.

البته ماسک، در محوطه دانشگاه برای هر کسی که به ماسک نیاز دارد در دسترس خواهد بود. آزمایش داوطلبانه و رایگان ابتلا به COVID-۱۹ نیز در همه پردیس های دانشگاه فلوریدای جنوبی در دسترس دانشجویان و کارکنان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین