کد خبر: ۷۲۴۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

عامل آتش زدن خودروهای پارک شده در تهران دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که اقدام به آتش زدن خودروهای پارک شده شهروندان در شهرک مسکونی بروجردی می‌کرد.
عامل آتش زدن خودروهای پارک شده در تهران دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد جلینی سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر آتش زدن خودروهای پارک شده شهروندان در شهرک بروجردی واقع در بزرگراه بعثت، پرونده‌ای در این باره تشکیل و موضوع تحت بررسی تیم عملیات کلانتری ۱۵۸ کیانشهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و استفاده از دوربین‌های مدار بسته مشخص شد که فردی اقدام به آتش زدن خودروهای ساکنان این شهرک کرده و از محل متواری شده است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این اقدام متهم در چندین بار تکرار شده و در روزهای مختلفی اقدام به آتش زدن خودروها کرده است، تصریح کرد: با شناسایی متهم وی دستگیر و در تحقیقات انجام شده بر روی این پرونده مشخص شد که یکی از بستگان متهم ساکن شهرک مذکور بوده و وی به دلیل وجود اختلافات شخصی و خانوادگی اقدام به تلافی از اقوام خود کرده تا به نوعی این افراد را دچار مشکل کند.

وی با بیان اینکه متهم ۶ شاکی دارد، افزود: با توجه به رفتارهایی که متهم از خود نشان داد، با نظر مقام قضایی تحت معالجه قرار گرفت و پزشکان اعلام کردند که وی دچار اختلالات روانی است و باید تحت مداوا قرار بگیرد، از این رو متهم در بیمارستان روان پزشکی تحت نظر و بستری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین