کد خبر: ۷۲۴۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

دستگیری سارق مسلح هنگام زورگیری/ ماجرای اسیدپاشی به مأموران چیست؟

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات عملیات دستگیری یک سارق مسلح و مصدومیت مأموران پلیس با اسید را تشریح کرد.
دستگیری سارق مسلح هنگام زورگیری/ ماجرای اسیدپاشی به مأموران چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: حدود ساعت دو بامداد شب گذشته (هشتم شهریور)، مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار حین‌ گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود، فردی را حین سرقت و مجروح کردن شهروندی مشاهده کرده و به سرعت برای دستگیری سارق وارد عمل شدند که سارق با مشاهده مأموران درحالیکه دست مالباخته را با چاقو زخمی کرده بود، از محل فرار کرد که پس از دقایقی تعقیب و گریز، متهم در یک کوچه بن‌بست متوقف شد.

وی تصریح کرد: سارق مسلح که راهی برای فرار نداشت، محتویات یک بطری را که گویا حاوی ماده‌ای شبیه اسید بود، به سمت افسر گشت و دیگر مأمور کلانتری ۱۱۳ بازار ریخت که منجر به مصدومیت دو مأمور از ناحیه، دست و پا شد اما مأموران انتظامی با آمادگی و رشادت کامل با شلیک یک گلوله سارق را از ناحیه پای مورد اصابت قرار داده و زمین‌گیرکردند.

وی با اشاره به کشف یک اسلحه کلت کمری همراه با ۱۵ فشنگ از این سارق مسلح، گفت: مالباخته نیز در بررسی بیشتر عنوان کرد که سارق قصد زورگیری و سرقت تلفن‌همراه وی را داشته اما با حضور به موقع مأموران، ناکام مانده است.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه عکس‌العمل به موقع مأموران پلیس، فرصت استفاده از سلاح را به سارق مسلح نداد، خاطرنشان کرد: دو مأمور پلیس نیز که به صورت جزئی مصدوم شده بودند، برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین