کد خبر: ۷۲۴۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
تبلیغات

کاملترین و بهترین قفل هوشمند ایرانی را بشناسید

ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاملترین و بهترین قفل هوشمند در ایران آشنا کنیم.
کاملترین و بهترین قفل هوشمند ایرانی را بشناسید
آفتاب‌‌نیوز :

استقبال عموم مردم به خرید و استفاده از قفل هوشمند روز به روز افزایش می یابد تا از راحتی و امنیت این نوع قفل بهره مند شوند. در بازار برندهای مختلفی اعم از برندهای داخلی و برندهای خارجی وجود دارند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از محصولات داخل کشور استفاده کنند تا به تولیدکنندگان داخلی کمک نمایند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاملترین و بهترین قفل هوشمند در ایران آشنا کنیم.

قفل هوشمند

تا چند وقت پیش نظر بسیاری از افراد این بود که قفل هوشمند یا قفل دیجیتال، یک وسیله تجملاتی است و خرید آن برای مالک خانه هزینه اضافی دربرخواهد داشت اما این دیدگاه نسبت به این تکنولوژی نوین در صنعت قفل تغییر پیدا کرده است و امروزه شاهد استفاده مردم از این قفل هستیم. دلیل اصلی این موضوع هم به افزایش سرقت از منازل و محل کارها برمیگردد و مردم چاره را در خرید قفل هوشمند و استفاده از آن میبینند.

قفل هوشمند به دلیل آنکه روش های بازگشایی را به طور کلی تغییر داده است و از روش های دیگر به جای استفاده از کلید برای بازگشایی بهره میبرد، امنیتی را که هر لحظه امکان دارد توسط سارقان به خطر بیافتد، به خانه شما باز میگرداند. اصلیترین روش هایی که جای کلید را برای بازگشایی گرفته اند، روش های آشنایی هستند که افراد معمولا از آنها استفاده کرده اند. اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور، کارت هوشمند و بازگشایی با تلفن همراه، روش هایی است که معمولا قفل های هوشمند به وسیله آنها باز میشوند.

درحال حاضر قفل های اثر انگشتی، قفل های کارتی و قفل های رمزی، محبوب ترین انواع قفل هوشمند در میان مردم به شمار میروند و در مکان های مختلفی همچون منازل مسکونی، ادارات، هتل ها و ... مورد استفاده قرار میگیرند.

قفل هوشمند ایرانی بهتر است یا خارجی؟

کاملترین و بهترین قفل هوشمند ایرانی را بشناسید

پیش از آنکه به موضوع اصلی این مقاله که در مورد بهترین و کاملترین قفل هوشمند ایرانی برسیم، بهتر است قفل های هوشمند ایرانی را با قفل های هوشمند خارجی مقایسه کنیم تا دید بهتری نسبت به این موضوع داشته باشیم.

از لحاظ امكانات و روش هاي بازگشايي، روش هاي بازگشايي محبوب در ميان قفل هاي هوشمند ساخته توليد كنندگان خارجي، بازگشايي از طريق صفحه كليد، اثر انگشت و بازگشايي به وسيله تلفن همراه است. بسته به روش های بازگشایی متعدد، قیمت این قفل های هوشمند خارجی متفاوت است. در طرف مقابل قفل های هوشمند ایرانی معمولا با روش های مختلفی همچون اثر انگشت، رمز عبور، کارت هوشمند و تلفن همراه باز میشوند و این روش ها در برندهای داخلی بیشتر به کار میرود. اگر بخواهیم امکانات قفل های هوشمند داخلی و خارجی را با یکدیگر مقایسه کنیم، تفاوت های شاخصی در روش های بازگشایی بین نمونه های داخلی و خارجی دیده نمیشود.

اگر بخواهیم قیمت را برای خرید قفل هوشمند مدنظر بگیریم، با نوسانات بازار ارز، قیمت نمونه های خارجی چند برابر شده است و در حال حاضر صرفه اقتصادی ندارد به طوری که با هزینه خیلی کمتر میتوان یک قفل هوشمند داخلی با همان امکانات خریداری نمود. شاید تا چند سال پیش که قفل های هوشمند ایرانی تا به این اندازه کیفیت نداشتند، گزینه مناسبی برای خرید به حساب نمی آمدند اما در حال حاضر چیزی از نمونه های خارجی کم ندارند و حتی در بازارهای بین المللی با این قفل های خارجی به رقابت میپردازند.

کاملترین و بهترین قفل هوشمند ایرانی

کاملترین و بهترین قفل هوشمند ایرانی را بشناسید

به نظر شما اگر بخواهیم در مورد کاملترین و بهترین قفل هوشمند سخن بگوییم، این قفل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ قفلی میتواند کاملترین باشد که تمامی امکانات قفل های هوشمند را به طور یکجا در اختیار کاربر قرار دهد. تحقیقات صورت گرفته از متخصصان این حوزه، ما را به این جمع بندی رساند که قفل هوشمند پاسارگاد از تمامی پارامترهای لازم کاملترین و بهترین قفل هوشمند ایرانی برخوردار است.

آن چیزی که قفل هوشمند پاسارگاد را به کاملترین قفل هوشمند بدل کرده است، امکاناتی است که این قفل از آن بهره میبرد. قفل هوشمند پاسارگاد از دو روش بیومتریک تشخیص چهره و اثر انگشت برای بازگشایی استفاده می‌کند که می‌تواند تضمین کننده امنیت خانه یا محل کار شما باشد. روش بیومتریک دیگری که در این قفل از آن استفاده شده است و شاید در کمتر قفل هوشمندی این روش را مشاهده کنید، روش تشخیص خطوط کف دست است. این قفل قادر است خطوط کف دست افراد مجاز را شناسایی کند و از این روش برای بازگشایی استفاده کند.

البته این روش های بیومتریک، تنها روش های بازگشایی این قفل نیست بلکه قفل هوشمند پاسارگاد به طرق دیگر نیز باز میشوند. افرادی که علاقه‌ای به استفاده از روش های بیومتریک برای بازگشایی قفل خود ندارند، روش های دیگر مانند رمز عبور، کارت هوشمند و یا استفاده از تلفن همراه را برای بازگشایی انتخاب کنند. این تعداد روش بازگشایی را در حال حاضر در هیچ قفل هوشمندی نمی‌توانید بیابید.

قفل هوشمند پاسارگاد ویژگی‌های دیگری دارد که یکی از مهمترین آنها، برخورداری از چشمی دیجیتال است. چشمی دیجیتال در اصل همان چشمی درب است که به کمک آن میتوانید پشت درب خانه خود را ببینید. این نوع دیجیتالی آن که بر روی قفل دیجیتال پاسارگاد نیز وجود دارد، میتواند به شما کمک کند تا تصویر فرد پشت درب را ببینید و در صورت لزوم از آن عکسبرداری کنید. چشمی دیجیتال در اصل یک محصول جداگانه است که فروشگاه ها آن را به فروش میرسانند اما قفل هوشمند پاسارگاد این امکان را برای شما به وجود می آورد که به طور همزمان از یک قفل هوشمند و یک چشمی دیجیتال بهره مند شوید.

قفل هوشمند پاسارگاد از سیستم امنیتی بسیار پیشرفته ای بهره میبرد که آن را به قفلی غیر قابل نفوذ تبدیل نموده است و به هیچ عنوان نمی‌توان این قفل را هک نمود. این نکات بسیار مهم سبب شده است تا متخصصان این صنعت، متفق القول قفل هوشمند پاسارگاد را به عنوان کاملترین و بهترین قفل هوشمند ایرانی بنامند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین