کد خبر: ۷۲۴۴۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

کدام شرکت‌ها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟

بازار سهام امروز هم با روندی منفی آغاز به کار کرده است و شاخص روند ریزشی خود را از یروز ادامه داده است اما با توجه به اخبار منتشر شده در سایت کدال کدام شرکت‌های بورسی قصد افزایش سرمایه را دارند؟
کدام شرکت‌ها در انتظار افزایش سرمایه هستند؟
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته بازار سهام با افت حدودا ۵۰ هزار واحدی مواجه شد و بیشتر نمادهای شاخص‌ساز بازار تحرکات منفی را ثبت کردند. از دیروز روند اصلاحی در بازار به نظ رمی‌رسد شروع شده است اما این روند ادامه‌‍دار می‌شود؟

امروز بازار سهام در ابتدا با افت ۳۷هزار واحدی شاخص کل آغاز به کار کرد و حدودا دو درصد افت را ثبت کرد. شاخص امروز در کانال یک میلیون و ۴۸۶ هزار واحد شروع به کار کرده است.

شاخص هم‌وزن هم امروز با افت ۹ هزار واحدی،در محدوده ۴۴۵ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز ۱٫۶ هزار میلیارد تومان در نیم ساعت ابتدایی معالمات شده است. فارس، فولاد، فملی و شستا از نمادهای منفی و تاثیرگذار برشاخصض امروز هسند.

در چند روز گذشته پالایش نفت بندر عباس مجوز افزایش سرمایه خود را در یافت کرد همچنین قند هکمتان افزایش سرمایه ۵۹۳ درصدی، شرکت شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر(حبندر) افزایش سرمایه ۳۷۳ درصدی را دادند. اما حالا در سایت کدال خبر افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شده است؟

شرکت بیمه پاسارگاد(بپاس) افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خود را از محل سود انباشته و اندوخته مالی به مبلغ ۱۰۲۰ میلیارد تومان می‌دهد. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه(سرچشمه) افزایش سرمایه ۵۰ درصدی خود را از محل سود انباشته این شرکت به مبلغ ۲۵۵ میلیارد تومان می‌دهد.

شرکت پارس سرام هم افزایش سرمایه ۷۶٫۵ درصدی خود را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین