کد خبر: ۷۲۴۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در یاسوج/ یک نفر بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در این شهر خبر داد.
آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در یاسوج/ یک نفر بازداشت شد
آفتاب‌‌نیوز :

سید علی ملک حسینی در حاشیه نشست هماهنگی مرحله هفتم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اعلام این خبر گفت: پس از انتشار فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در فضای مجازی، که باعث انزجار هم‌استانی‌های عزیز شده بود، سربازان گمنام امام زمان با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه روزی، در اداره کل اطلاعات استان، عامل این اقدام زشت و ذلیلانه، شناسایی، دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

وی افزود: وی پس از بازجویی و اقرار صریح به این موضوع، روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج همچنین، با اشاره به بازداشت اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به عربده کشی و ترویج خشونت می‌کردند، هشدار داد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، چشمان تیزبین و دستان قدرتمند حافظان امنیت مردم و فرزندان ملت و انقلاب، اجازه ایجاد ناامنی برای مردم عزیز را نخواهند داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، ملک حسینی با بیان این که ممکن است کسانی، در دام گروهک‌های نفاق اسیر شده و با فریب آنها قصد اقدامی علیه امنیت پایدار داشته باشند، بیان کرد: همت نیروهای امنیتی، انتطامی و قضایی سد راه کج آنها خواهد بود و دیر یا زود پشت میله های زندان از اقدامات خود پشیمان می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
1
18
واکسنهای دزدیده شده را پیدا کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین