کد خبر: ۷۲۴۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷

انتصاب در وزارت علوم

«مهدی بیات» طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان مشاور وزیر علوم در امور هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه منصوب شد.
انتصاب در وزارت علوم
آفتاب‌‌نیوز :

محمد‌علی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «مهدی بیات» را به عنوان مشاور وزیر علوم در امور هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه» منصوب می‌شوید.

لازم است ضمن هماهنگی با اینجانب و رئیس مرکز هیأت‌های امنا در تمشیت و پیشبرد امور و کمک به دستیابی به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های آن مرکز، هماهنگی و همکاری بایسته مبذول نمایید.

امید است با توکل به خداوند سبحان و تلاش‌های جنابعالی و همکاران آن مرکز، اهداف و سیاست‌های این وزارت در زمین راهبری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری بر پایه قوانین و سیاست‌های دولت و در چارچوب برنامه‌های ارائه‌شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد.

توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم».

مهدی بیات، متولد سال ۱۳۶۱ دانش‌آموخته رشته شیمی است که سوابقی چون مدیریت فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، مسؤول‌دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بوعلی سینا، مدیر پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا، دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان همدان، سرپرستی مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا، دبیر هیأت نظارت بر مؤسسات پژوهشی استان همدان، مدیر مسؤول نشریه پژوهش‌های شیمی را در کارنامه کاری خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین