کد خبر: ۷۲۴۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
تبلیغات

همه چیز درباره هتل فرهنگیان یزد

بسیاری از مردم اعتقاد دارند بهترین زمان مسافرت در ایران اردیبهشت و آبان ماه است. زیرا آب‌وهوای اکثر شهر‌های ایران معتدل بوده و با ازدحام جمعیت روبه‌رو نمی‌شوند؛ در برخی نقاط مسافران می‌توانند سفری اقتصادی و جذاب را تجربه کنند. در این ماه‌ها هتل‌ها و مراکز خرید برای جذب گردشگر، تخفیف‌هایی ارائه می‌کنند که بسیار وسوسه برانگیز بوده و نمی‌توان به‌راحتی از آن‌ها گذشت.
همه چیز درباره هتل فرهنگیان یزد
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از شهر‌هایی که می‌توانید این دو ماه و در طول سال به آن سفر کنید، شهر زیبای یزد است. شاید با خود بگوید آیا شهر یزد هتلی مناسب برای اقامت دارد؟ یا هتل‌های یزد کدام هستند؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا دو نمونه از بهترین هتل‌های یزد یعنی هتل فرهنگیان یزد و هتل باغ مشیرالممالک یزد را برای شما کامل معرفی کنیم.

معرفی هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد اولین هتل باغ ایران است که در سال ۱۳۸۲ با خدمات رفاهی مدرن افتتاح شد. این هتل باغ در دوران قاجار ساخته شده و به وسعت ۱۳۰۰ متر مربع است. این هتل چهار ستاره در حاشیه بافت قدیمی شهر احداث شده و در یکی از ورودی‌های شهر قرار گرفته تا دسترسی آسان به همه نقاط شهر داشته باشد.

همه چیز درباره هتل فرهنگیان یزد

فضای سبز جذاب، محیط قدیمی و خاطره‌انگیز، فواره‌ها، نهر آب جاری، معماری اصیل ایرانی و... همگی این هتل باغ را به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر یزد بدل کرده است. این هتل باغ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفته است و توجه زیادی به این باغ هتل می‌شود.

موقعیت مکانی هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل مشیر الممالک یزد در خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک قرار دارد. موقعیت مکانی ویژه این هتل باعث دسترسی آسان و سریع به جاذبه‌های گردشگری شهر و اماکن مهم می‌شود. این هتل با جاذبه‌های گردشگری مثل باغ دولت‌آباد، بادگیرها، بازار خان، مجموعه خان، مسجد جامع و میدان امیر چخماق فقط سه کیلومتر فاصله دارد.

شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به این آثار تاریخی دسترسی داشته باشید. هتل باغ مشیرممالک یزد تا فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی، آتشکده زرتشتیان خیابان فرخی، خانه لاری‌ها و آب‌انبار شش بادگیری کم‌تر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل را می‌توان از بهترین هتل‌های یزد دانست.

امکانات رفاهی و ویژه هتل باغ مشیرالممالک

هتل باغ مشیرالممالک با سه طبقه ساختمان و ۱۰۶ باب اتاق امکانات رفاهی نظیر فروشگاه، آتلیه، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روز، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، سیستم اعلام حریق و... دارد. همچنین از دیگر خدمات ویژه این هتل می‌توان به سالن ورزشی، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، پارکینگ، خودپرداز، آسانسور، مرکز خرید، اتاق سیگار، صرافی، شبکه پخش فیلم، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیت، سیستم تهویه مطبوع، لاندری (خشکشویی)، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و اتاق‌ها اشاره کرد. اگر دوست دارید در سفر به یزد کمی به گذشته برگردید و مانند شاهان قاجار زندگی کنید، اقامت در این هتل جذاب را به شما پیشنهاد می‌کنم.

معرفی هتل فرهنگیان یزد

هتل فرهنگیان در سال ۱۳۸۱ در یکی از بهترین مناطق شهر یعنی منطقه صفاییه یزد تاسیس شده است. ساختمان این هتل یک طبقه بوده و ۲۹ اتاق دو تا پنج تخته برای اقامت دارد. هتل فرهنگیان دو ستاره است؛ این هتل نیمه مدرن را با نمای آجری زیبا ویژه فرهنگیان ساخته‌اند.

هتل فرهنگیان یزد فضای بیرونی زیبا و بزرگی دارد؛ این هتل با داشتن فضای سبز زیبا مکانی مناسب برای استراحت خانواده‌ها به‌نظر می‌رسد. این هتل به داشتن تالار‌های زیبا و بزرگ بیشتر شهرت دارد. برخی از سالن و تالار‌های این هتل عبارت هستند از سالن الماس با گنجایش ۴۰۰ نفر، سالن فیروزه با گنجایش ۵۵۰ نفر و سالن یاقوت با گنجایش ۸۰۰ نفر که همگی سیستم صوتی و نورپردازی ویژه برای برگزاری مراسم و جشن‌ها دارند.

همه چیز درباره هتل فرهنگیان یزد

موقعیت مکانی هتل فرهنگیان

هتل فرهنگیان در منطقه صفائیه، خیابان عدالت قرار دارد. ازجمله مکان‌های گردشگری و تاریخی نزدیک به هتل فرهنگیان موزه آیینه و روشنایی، دخمه زرتشتیان یزد و آتشکده یزد است. فاصله این هتل با مسجد جامع یزد، باغ دولت آباد یزد، زندان اسکندر، موزه آب یزد فقط ۲۰ دقیقه با ماشین است. اگر با وسیله شخصی به این شهر بروید و در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به جاذبه‌های گردشگری این شهر جهانی بروید و از آن‌ها لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل فرهنگیان

هتل فرهنگیان یزد علاوه‌بر تالار‌های بزرگ و زیبا، سالن‌های چندمنظوره، کتابخانه و غرفه ترمه نیز دارد. رستوران این هتل یزد یکی از امکانات پرطرفدار این هتل محسوب می‌شود؛ زیرا در این رستوران غذا‌های ایرانی و محلی یزد هم سرو می‌کنند که کیفیت کم‌نظیری دارد؛ شما می‌توانید مزه باورنکردنی غذا‌های یزدی را در این رستوران امتحان کنید. از دیگر خدمات هتل می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، خودپرداز، اعلام حریق، خشک شویی و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.

اگر دوست دارد سفری اقتصادی به شهر یزد داشته باشید، اولین انتخاب شما هتل فرهنگیان است که با کم‌ترین هزینه می‌توانید سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید. اگر بخواهید در یکی از بهترین هتل‌های یزد اقامت داشته باشید و اقامتی شاهانه را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما هتل باغ مشیرالمملک یزد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
سلام قنات شهرستان زارچ که بکی از مهمترین و جالب ترین قسمت های مسجد جامع یزد است برای گردشگران جالب است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین