کد خبر: ۷۲۴۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
تبلیغات

میسلارواتر چیست؟ همه چیز درباره آب میسلار و میسل‌ها

قدرت پاک‌کنندگی میسلارواتر‌ها به‌قدری زیاد است که می‌توانند از کرم پودر بیس تا آرایش و چشم و ریمل‌های غلیظ را به‌خوبی پاک کرده و نیازی به آب نداشته باشند.
میسلارواتر چیست؟ همه چیز درباره آب میسلار و میسل‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

در این مقاله قصد داریم به زبانی ساده توضیح دهیم میسلارواتر چیست و در ادامه چندی از میسلارواتر‌های محبوب در بازار فعلی ایران را به شما معرفی کنیم. باما همراه باشید. به تازگی اسم میسلار واتر در بین خانم‌ها شنیده می‌شود. اما میسلار چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ میسلارواتر یک آرایش پاک ملایم و بدون نیاز به آب است که با فرمولیاسون کاملا منحصر به فرد باعث نرمی و پاک شدن عمیق پوست می‌شود. این محصول تا شال‌ها راز زیبایی دوست زنان اروپا بوده که در سال اخیر بین خانم‌های ایرانی جذابیت خاصی پیدا کرده است. میسلارواتر تفاوت زیادی با شیر پاک‌کن دارد. این محصول می‌تواند در روتین پوستی شما جایگزین شده و تاثیرات کاملا به سزایی برای شما عزیزان به وجود آورد. با ما همراه باشید تا نحوه استفاده دقیق این محصول را برای شما شرح دهیم! دقت داشته باشید که اگر پوست شما اهمیت زیادی برایتان دارد حتما این محصول را در روتین پوستی خود قرار دهید.

میسلارواتر چیست؟

در واقع نوعی پاک‌کننده آرایش صورت است که با استفاده از آن سموم و ناخالصی‌های اضافه پوست پاک‌شده و به پوست نرمی، شادابی و زیبایی می‌بخشد.

این ماده از ذرات روغنی مناسبی تشکیل‌شده که pH پوست را متعادل می‌سازد. میسل‌ها که همان ذرات روغنی مفید هستند کثیفی‌ها و ناپاکی‌ها را از سطح پوست جذب کرده و به پاک‌سازی عمیق پوست منجر می‌شود.

قدرت پاک‌کنندگی میسلارواتر‌ها به‌قدری زیاد است که می‌توانند از کرم پودر بیس تا آرایش و چشم و ریمل‌های غلیظ را به‌خوبی پاک کرده و نیازی به آب نداشته باشند.

دقت داشته باشید که مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش و محصولات جداگانه احتیاج دارند و بهترین گزینه برای پاک‌سازی آرایش میسلارواتر می‌باشد که علاوه‌بر کاربرد آسان به مراقبت پوست نیز می‌انجامد.

آب میسلار چگونه کار میکند؟

این ماده از ذرات لیپیدی یا چربی پاک‌کننده و شوسپانسیونی معلق در آب معلق تشکیل شده اند. این نوع ماده هر ۲ ویژگی آب‌گریزی و آبدوستی را داشته و به همین دلیل قدرت پاک‌کنندگی بالا برای از بین بردن ناخالصی و آرایش پوست دارند. ظاهر این ماده کاملاً شفاف است و زمانی که با پوست تماس پیدا می‌کند. ترکیبات پیچیده‌ای داشته و عملکرد مختلفی را به وجود می‌آورند.

میسل‌ها علاوه‌بر از بین بردن آرایش باعث پاک‌سازی صورت باعث مرطوب کردن پوست هم می‌شوند؛ که بدون نیاز به سابیدن باعث از بین بردن چربی اضافی سطح پوست شده می‌شود. پوست را هیچ‌گونه خشک نکرده و آن را بدون نیاز به آب تمیز می‌کند. میسل‌ها به‌قدری کامل هستند که آرایش‌های ضدآب را نیز به‌راحتی پاک کرده و به پوست شما آسیبی وارد نمی‌کند.

تفاوت میسلار‌ها با بقیه پاک کننده‌ها

میسل‌ها بر خلاف دیگر شوینده‌های صورت که به شکل فوم یا لوسیون هستند ظاهری شبیه به آب داشته و نیاز به شستشو ندارد. این ماده به یک وسیله‌ی دیگر نیاز داشته که بتواند این محصول را مستقیم روی صورت بگذارد می‌توانید برای استفاده از آن از پد‌های پنبه‌ای استفاده کنید.

زمانی‌که از پد‌های پنبه‌ای استفاده کرده‌اید می‌توانید آرایش و آلودگی پوستتان را روی آن مشاهده کرده و به این نکته ایمان آورید که قدرت پاک‌کنندگی این ماده از دیگر فوم‌ها و شوینده‌ها بیشتر است.

توجه داشته باشید که پاک‌کنندگی عمیق این ماده فرمول فرمولاسیون ملایم داشته و به پوست آسیبی وارد نمی‌کند، اما ممکن است دیگر پاک‌کننده‌ها باعث از بین رفتن رطوبت پوست شده و هنگام پاک کردن آرایش به پوست شما آسیب برساند.

میسلارواتر برای چه نوع پوست‌هایی خوب است

بعضی از محصولات مراقبت از پوست برای انواع پوست مناسب نیستند و باید محصولی را انتخاب کنید که با جنس پوست شما کاملاً سازگار است. میسل‌ها یکی از مواردی هستند که می‌توان برای انواع پوست از آن استفاده کرد. ناگفته نماند که شرکت‌های مختلف میسلار واتر‌هایی را تولید کرده‌اند که فرمولاسیون آن‌ها کاملاً با جنس هر پوست سازگار است.

میسل‌ها محصولاتی هستند که هیچ گونه الکل، مواد شوینده و شیمیایی در خود نداشته و هر پوستی می‌تواند بدون استرس از آن استفاده کند. به دلیل رطوبت زیادی که دارد از خشکی و چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. حتی پوست‌های چرب نیز می‌تواند از این ماده استفاده کنند. زیرا این محصول مانند یک آهن‌ربا عمل کرده و تمامی چربی‌های اضافی و آلاینده‌های جمع شده به روی پوست را پاک می‌کند.

کاربرد میسلارواتر‌ها چیست؟

همان‌طور که می‌دانید کاربرد میسل‌ها بیشتر برای پاک کردن آرایش و سموم‌های روی پوست است. اما این محصول از جنبه‌های دیگری هم برخوردار است و می‌تواند تأثیرات مثبتی بر روی زیبایی پوست شما بگذارد. حتی می‌توانید در روز‌هایی که هیچ آرایشی ندارید هم از این ماده برای شاداب‌تر شدن پوست خود استفاده کنید. به دلیل آنکه این ماده برای پاک‌سازی نیازی به آب ندارد می‌توانید در مسافرت‌هایی که دسترسی به آب کمی دشوار می‌باشد برای پاک کردن صورت و پاک کردن دست هم از آن استفاده کنید.

در بازار دستمال مرطوب‌هایی که بر پایه میسل‌ها هستند موجود می‌باشند که برای روز‌هایی که تعریق زیادی دارید مانند رفتن به پیاده روی یا ورزش کردن در باشگاه می‌توانید از آن پد‌های مرطوب استفاده کرده تا علاوه‌بر از بین بردن بوی عرق، سطح پوست شما را نیز کاملاً پاک‌سازی کند.

میسلارواتر‌ها هرگز آرایش را در سطح پوست پخش نمی‌کند، و تمیزکاری پوست را کاملا راحت انجام می‌دهد. آن محلول به هیچ عنوان لایه بردار نبوده و در ترکیبات آن الکل وجود ندارد به همین دلیل باعث بروز هیچگونه حساسیت در پوست نمی‌شود. کارشناسان پوست معتقد هستند که هر پوست در طول روز نیاز به دوبار چرخه پاکسازی دارد. یکی اول صبح است و دیگر آخر شب موقعه خواب. میسلارواتر‌ها گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در این چرخه هستند. جذب این ماده در درون پوست کاملا راحت و بدون دردسر است. حتی در بعضی از برند‌ها میسلارواتر‌ها حاوی تونیک و تونر‌های مخصوص نیز هستند که پوست را کاملا شاداب می‌کند. پس می‌تواند با تهیه آن نوع از میسلارواتر‌ها دو محصول داشته و از کارایی دوگانه آن نهایت استفاده را داشته باشید.

معرفی دو میسلارواتر پرفروش و محبوب

میسلارواتر چیست؟ همه چیز درباره آب میسلار و میسل‌ها

محلول آرایش پاک کن میسلار گارنیر

محلول آرایش پاک کن میسلار گارنیر مخصوص پوست حساس با حجمی معادل ۴۰۰ میلی لیتر است که با فرمولاسیون ویژه خود تمامی مواد آرایشی و همچنین آلودگی‌های سطح پوست صورت، چشم و لب را به طور کامل تمیز کرده و محافظ پوست‌های حساس می‌باشد. آب میسلار شامل نوع خاصی آب تصفیه شده در فرایند کنترل شده به همراه ملکول‌های میسل است که مانند آهن ربا جاذب آلودگی‌های سطح پوست می‌باشد. خرید میسلارواتر گارنیر از شیکولات

میسلارواتر چیست؟ همه چیز درباره آب میسلار و میسل‌ها

میسلارواتر اپتیمالز اوریفلیم

در یک مرحله و به آسانی پوست صورت خود را از آرایش و آلودگی ها، با میسلار واتر آرامش بخش اپتیمالز از برند اوریفلیم، پاکسازی و آبرسانی کنید! میسلار واتر آرامش بخش اپتیمالز به آرامی آلودگی‌ها و آرایش روزانه را از روی صورت بین می‌برد و سطح پوست را آبرسانی و هیدراته کرده و تسکین می‌بخشد. متخصصان تغذیه پوست اوریفلیم، توازن مناسبی از مواد مغذی پوستی از جمله اسید اورسولیک را برای تسکین و آرامش پوست و رطوبت رسانی فوق قوی در فرمولاسیون این محصول بکاربرده اند. میسلار واتر اوریف لیم با بافتی سبک و بدون نیاز به شستشو، بلافاصله پوست را شاداب و آبرسانی می‌کند! این فرمولاسیون ملایم بدلیل فاقد الکل بودن حتی برای پاک کردن آرایش لب‌ها و دور چشم نیز مناسب است. خرید میسلارواتر اوریفلیم از شیکولات

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین