کد خبر: ۷۲۴۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

آزمون: بازیکنان و کادرفنی هیچ مشکلی با هم ندارند

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه چیز در تیم ملی خوب است و هیچ مشکلی بین بازیکنان و کادرفنی وجود ندارد.
آزمون: بازیکنان و کادرفنی هیچ مشکلی با هم ندارند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (پنجشنبه) در اولین گام خود از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف سوریه رفت و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد.

«سردار آزمون» مهاج تیم ملی فوتبال ایران که در بازی برابر سوریه به دلیل دو اخطاره بودن حضور نداشت پس از پایان این دیدار اظهار داشت: ما خیلی بهتر از آنها بودیم. نبودن سرمربی روی نیمکت تاثیرش را می گذارد اما امیدوارم در دیدار بعدی بهتر شویم و باید تمام تمرکزمان را روی بازی با عراق بگذاریم.

وی ادامه داد: ما چرا باید استرس بازی را داشته باشیم؟ ما این همه بازیکن با تجربه داریم اما صددرصد نبود مربی تاثیرگذار است. در این دیدار کلا موقعیت زیادی نداشتیم و در حمله خوب نبودیم.

آزمون اضافه کرد: می دانم که فدراسیون تمام تلاشش را می کند تا برای ما بهترین امکانات فراهم شود. فدراسیون بسیار خوب کار می کند و همه بچه ها از مسوولان جدید فدراسیون راضی هستند.

مهاجم تیم فوتبال زنیت در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان با کادر فنی مشکل دارند گفت: چه کسی این را گفته است؟ ما انقدر مرد هستیم که اگر مشکل داشته باشیم رو در رو بگوییم. من این موضوع را تکذیب می‌کنم. همه چیز خوب است. چرا جوسازی می کنید؟

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و عراق امروز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. سومین دیدار این گروه نیز بین تیم های امارات و لبنان از ساعت ۲۱:۱۵ شروع شده است.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه اول این رقابت‌ها با تیم های ملی کره جنوبی، عراق، سوریه، امارات و لبنان همگروه بوده و در دیدار بعدی خود از این مرحله باید در روز ﺳﻪشنبه ۱۶ شهریورماه به مصاف عراق برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین