کد خبر: ۷۲۵۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

قاچاقچیان مسلح در کرمانشاه زمینگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از انهدام یک باند مسلح تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، کشف ۱۷ کیلوگرم گُل و شیشه و تعداد زیادی سلاح و مهمات از آن ها خبر داد.
قاچاقچیان مسلح در کرمانشاه زمینگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «سمین فلاحی» گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت اعضای یک باند در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند در شهرک جهاد و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ فلاحی تصریح کرد: در این بازرسی ۱۲ کیلوگرم گُل، حدود پنج کیلوگرم شیشه و همچنین ۲۳ لیتر شیشه مایع کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: علاوه بر مواد مخدر کشف شده سه قبضه اسلحه، پنج تیغه خشاب و ۴۱۷ عدد فشنگ نیز از مخفیگاه اعضای باند به دست آمد.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان خبر داد و گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف محموله قاچاق در روانسر

رئیس پلیس روانسر از کشف یک محموله قاچاق شامل لوازم آرایشی - بهداشتی و لوازم آشپزخانه به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشتزنی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ «ایمان مرادی» افزود: در بازرسی های انجام شده سه هزار و ۴۳۴ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و یک هزار و ۱۲۰ عدد انواع لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

وی در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین