کد خبر: ۷۲۵۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: «محمدتقی جاپلقی» با ۷ رأی موافق به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب شد‌.
محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا بیاتی امروز گفت: بعد از چندین جلسه پی در پی «محمد تقی جا‌پلقی» فرزند غلامرضا متولد سال ۴۲ با ۷ رأی موافق به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب شد‌.

رئیس شورای شهر شهرکرد به خبرگزاری فارس: وی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود در رشته برنامه‌ریزی شهری و آمایش شهری را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه جا‌پلقی متولد ازنا و غیربومی است، ادامه داد: مشاور استاندار و مدیرکل بحران استان تهران، شهردار شمشک، شهرداری نسیم‌شهر، شهردار برتر استان تهران در توسعه و ایجاد فضای سبز شهری و شهردار برتر شهرستان رباط کریم در سال ۸۷ از جمله سوابق وی می‌باشد.

حدود ۳۰ جلسه رسمی و غیر رسمی در این دوره از شورای شهر برای مسائل مختلف از جمله انتخاب شهردار برگزار شده است که نهایتا امشب شهردار شهرکرد مشخص شد.

محمدرضا بیاتی همچنین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ابتدا ۴۶ گزینه برای تصدی‌گری شهرداری شهرکرد مطرح شد که ۱۹ گزینه برنامه خود را در صحن شورای اسلامی شهر ارائه دادند، نهایتا اعضای شورای شهر به شش گزینه رسیدند که از میان آن‌ها دو گزینه انتخاب شد که به دلیل حواشی و جلوگیری از اختلاف و تنش و ایجاد وفاق هر دو گزینه حذف شدند. مجددا ۲۵ گزینه دیگر برای انتخاب شهردار مطرح شدند و تعداد بسیاری رزومه خود را ارائه کردند که بررسی‌های لازم انجام و افرادی که ارتباط بیشتری با شهرداری، مدرک مرتبط با مدیریت شهری و سوابقی در شهرداری‌های شهرهای مختلف کشور داشتند مطرح شدند، نهایتا از میان شش نفر که دو نفر غیربومی و چهار نفر بومی استان بودند اعضای شورا به سه گزینه رسیدند. در این انتخاب، محمدتقی جاپلقی با هفت رای، به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین