کد خبر: ۷۲۵۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

تصادف در یاسوج ۴ کشته بر جا گذاشت

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شامگاه شنبه ۲ فقره تصادف در جاده های ارتباطی این استان رخ داد که بر اثر آن چهار نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.
تصادف در یاسوج ۴ کشته بر جا گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: امشب ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه برخورد خودرو سواری پژو پارس با عابر پیاده در جاده مواصلاتی یاسوج به سمیرم گزارش شد.

وی افزود: در همین لحظه کامیون خاور با پژو پارس مذکور برخورد کرد و به دلیل شدت جراحات، راننده پژو پارس در دم جان سپرد و عابر پیاده با یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: همچنین ساعت ۲۱ و ۵۱ دقیقه برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان، منطقه کوشک اعلام شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد ابراز داشت: سه نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات در دم جان سپردند و ۶ نفر از سرنشینان هر دو خودرو پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین